LV EN RU
Vai es varu izmantot CityBee, lai atgrieztos Latvijā COVID-19 pandēmijas laikā? Jā. Kad esi atpakaļ Latvijā, novieto mašīnu kādā no atļautajām stāvvietām. Neaizmirsti ievērot noteikumus, kā arī, lūdzam mašīnu nelikt pazemes vai daudzstāvu autostāvvietās. Brīdī, ka Vai es varu izmantot CityBee, lai atgrieztos Lietuvā vai Igaunijā COVID-19 pandēmijas laikā? Jā. Lai to izdarītu, rezervē kādu no mūsu bitēm, ņem un brauc. Brīdī, kad pabeidz braucienu, OBLIGĀTI (!) sazinies ar mums zvanot +371 28908649, lai informētu par starptautisko braucienu u Kā notiek reģistrācija CityBee? Lai uzsāktu piedzīvojumu ar CityBee, atrodi un lejupielādē CityBee lietotni savā telefona ar Android (Google Play) vai iOS (App Store) operatīvo sistēmu. Es nevaru autorizēties savā kontā. Kas man ir jādara, ja es esmu aizmirsis savu paroli vai lietotājvārdu? Ja tas nedarbojas, vari atjaunot piekļuvi kontam autorizācijas panelī, uzklikšķinot uz “Aizmirsu paroli”. Vai reģistrācijas laikā man ir jānorāda savas maksājumu kartes/kredītkartes dati? Izdari to uzreiz, lai ir miers. Vari to arī izdarīt vēlāk, taču, neievadot savas kartes datus, nevarēsi veikt rezervāciju un sākt nomāt mašīnu. Kādas kartes tiek atbalstītas, veicot reģistrāciju? Mēs pieņemam visas kartes ar Visa, Mastercard un American Express logotipu. Kā maksājumu veidus, vari pievienot vairākas kartes. Atceries, ka ir jāatbloķē interneta darījumi ar karti. To var Cik ilgā laikā tiks apstiprināta mana autovadītāja apliecība? Autovadītāja apliecības pārbaudīšana un apstiprināšana notiek aptuveni 10min laikā. Brīdinām! COVID-19 pandēmijas laikā autovadītāja apliecības pārbaudīšanas un apstiprināšanas process va Vai varu reģistrēties CityBee un pievienot citas personas karti? Nē. Kartes īpašniekam ir jābūt tādam pašam kā CityBee konta īpašniekam. Kādi dokumenti ir nepieciešami, lai veiktu reģistrāciju? Sagatavo savu B kategorijas vadītāja apliecību. Ar to mums pilnīgi pietiek. Kā es varu rezervēt automašīnu? Lai veiktu automašīnas rezervāciju, atver mūsu lietotni un sameklē tuvāko automašīnu, izmantojot karti vai sarakstu ar automašīnām, kas atrodas apkārtnē. Uzklikšķini uz ikonas un redzēsi prec Kā es atvēršu automašīnas durvis? Kad esi ieradies pie mašīnas, atver lietotni un sadaļā “Rezervācija” nospied pogu “Atvērt”. Durvis atvērsies automātiski. Vari iekāpt mašīnā. Cik ilgi automašīnas rezervācija ir derīga? Bezmaksas rezervācija ir aktīva 15 minūtes. Pēc 15 minūtēm rezervācija tiek automātiski atcelta. Var izvēlēties opciju “Pagarināt rezervāciju” pat līdz 2 stundām, bet šajā gadījumā pēc bezmak Vai ir iespējams atcelt rezervāciju? Ja jā, tad vai tas kaut ko maksā? Jā. 15 minūšu laikā vari atcelt rezervāciju neko nemaksājot. Ja esi pārdomājis, vienkārši nospied “Atcelt” un pēc tam apstiprini rezervācijas atcelšanu. Atceries, ka maksa tiek aprēķināta, sā Kur var pabeigt nomu un novietot automašīnu? Vai ir iespējams novietot mašīnu jebkurā vietā vai ir nozīmētas konkrētas zonas? Zonas, kurās vari novietot CityBee mašīnu, ir atzīmētas lietotnes kartē. Nomas pabeigšana ārpus šīm zonām nav atļauta. Noma turpinās līdz brīdim, kad automašīna tiek novietota zonā un noma ti Vai varu pabeigt nomu citā pilsētā? Šobrīd vieglajām automašīnām ir zonas šādās teritorijās: Rīga, Jūrmala, Baltezers, Ādaži, Ķekava, Salaspils, Baloži, Mārupe, Jaunmārupe, Ulbroka, Līči. Kravas automašīnām zonas ir Rīgā, Saulk Kādā veidā tiek aprēķinātas CityBee maksas? Mēs sākam aprēķināt maksu brīdī, kad automašīnas durvis tiek atbloķētas ar lietotni. Maksas par lietošanas laiku kravas automašīnām: 0.25 EUR par minūti, 9.90 EUR par stundu, 44.90 EUR par di Kādā veidā tiek iekasēta samaksa par CityBee lietošanu? Lai uzsāktu nomu, Tev ir jāievada savas maksājumu kartes dati CityBee kontā. Tu vari ievadīt vairākas kartes un pirms nomas uzsākšanas izvēlēties to, ar kuru vēlies veikt apmaksu. Kādas ir CityBee lietošanas izmaksas? Pavisam nelielas, kravas automašīnām – 0.25 EUR par minūti, 9.90 EUR par stundu, 44.90 EUR par dienu vai 239 EUR par nedēļu, kā arī 0.20 EUR par katru kilometru dienā. Vieglajām automašīnām - Vai es maksāju par degvielu, kad lietoju CityBee pakalpojumus? Nē. Tu maksā tikai par automašīnas lietošanas laiku un nobrauktajiem kilometriem. Ja nomas laika Tev pietrūkst degvielas (iedegas degvielas zema līmeņa sarkanais indikators), dodies uz tuvāko Vai es maksāju par nomu, ja auto stāv uz vietas, bet es vēl neesmu pabeidzis nomu? Jā. Maksājumi tiek aprēķināti līdz nomas pabeigšanas brīdim neatkarīgi no tā, vai auto kustas vai stāv uz vietas. Kas man ir jādara, ja ir beigusies degviela? Vai saņemšu degvielas izmaksas atpakaļ? Ja degvielas līmenis mašīnā ir zems, dodies uz tuvāko Circle K degvielas uzpildes staciju. Uzpildi pilnu degvielas tvertni un samaksā bezskaidras naudas kārtībā ar degvielas karti, kas atroda Cik vecam man ir jābūt, lai varētu izmantot pakalpojumu? Lietotāji nedrīkst būt jaunāki par 18 gadiem. Neaizmirsti par spēkā esošu B kategorijas vadītāja apliecību. Vai pakalpojums ir pieejams visu diennakti? Mūsu pakalpojums ir pieejams visu diennakti, 7 dienas nedēļā, 365 dienas gadā, reizēm pat 366 dienas. Vai CityBee piegādes auto ir pieejami visiem vai tikai personām, kas veic uzņēmējdarbību? Mūsu automašīnas ir pieejamas visiem. Gandrīz visiem. Tev ir jābūt B kategorijas vadītāja apliecībai un sasniegušam 18 gadu vecumu. Kādi ir kravas nodalījuma izmēri? Kas tur ietilps? Mūsu piegādes mašīnās ietilps pat lielākās un garākās kravas, piemēram, 90 kartoni ar izmēriem 56 x 33 x 41 cm vai 3,5 metru gara virtuves virsma. Vai ir kādi kravas svara ierobežojumi? Jā. Automašīnai Fiat Ducato maksimālais visas kravas svars ir 1450 kg. Mūsu mašīnas tiešām var panest daudz, taču tām ir savi ierobežojumi. Nepārsniedz tos! Atceries par atbilstošu kravas ai Vai automašīnā ir transportēšanas lentes kravas piestiprināšanai? Jā. Ja Tu plāno pārvadāt lielāku kravu, kura ir jāimobilizē, izmanto lentes, kas atrodas mūsu automašīnā. Ja krava to prasa, neignorē aizsardzības pasākumus un lieto papildu lentes. Neaizsarg Kādām autovadītāja tiesībām man ir jābūt? Lai vadītu mūsu automašīnas ir nepieciešama B kategorijas vadītāja apliecība. Tomēr atceries, ka mūsu piegādes auto ir daudz lielāki par vieglajām automašīnām. Galu galā tie ir lieli auto lie Vai auto drīkst vadīt cita persona? Nē. Vadītājam ir jābūt tā CityBee konta īpašniekam, kurā tika veikta rezervācija un automašīnas noma. Cik daudz sēdvietu ir automašīnā? Cik cilvēkus varu paņemt līdzi? Automašīnā ir trīs sēdvietas pasažieru salonā (vadītājs un divi pasažieri). Atceries, ka cilvēku pārvadāšana kravas nodalījumā ir aizliegta. Kāds ir automašīnas augstums? Vai ar to iebraukšu pazemes autostāvvietā? Diez vai. Katru reizi pārbaudi pieļaujamo augstumu. Atceries, ka CityBee kravas mikroautobusi ir lielāki nekā vieglās automašīnas. Kur atrodas automašīnas atslēga? Automašīnas atslēgai ir jābūt starp krūžu turētājiem. Ja tās tur nav, paskaties cimdu nodalījumā. Atceries, ka, pēc pabeigtas nomas, atslēga jāatstāj norādītajā vietā. Kur atrodas transportlīdzekļa reģistrācijas apliecība un OCTA polise? Reģistrācijas apliecība un OCTA polise atrodas automašīnas cimdu nodalījumā, pasažiera pusē. Vai lietotne ir pieejama jebkura veida viedtālrunī un operatīvajā sistēmā? Piemēram, Windows Phone? Mūsu lietotne ir pieejama ierīcēs ar Android (vismaz 4.4. versija) un iOS (vismaz 9.3. versija) operatīvo sistēmu. Vai ar CityBee automašīnu varu izbraukt ārpus Latvijas robežām? Jā, bet pirms Tu brauc ārpus Latvijas robežām, uzzvani mums un iepriekš paziņo, uz kuru valsti tu dodies un cik ilgi grasies ceļot ar mūsu automašīnu ārvalstīs. Atceries, ka ārpus Latvijas Te Es nevaru pabeigt nomu. Kāpēc? Pārbaudi, vai atrodies CityBee zonā. Atceries, ka nomu var pabeigt tikai kādā no CityBee zonām. Ja atrodies zonā, pārbaudi, vai visas durvis ir aizvērtas. Pirms nomas pabeigšanas, ievieto ats Kas ir jādara, ja esmu pazaudējis automašīnas dokumentus? Nekavējoties sazinies ar mums, zvanot uz informatīvo tālruni +371 28908649. Vai CityBee mašīnas ir apdrošinātas? Visas CityBee mašīnas ir apdrošinātas. Vadītāja atbildības maksimālais limits ir 500EUR, ja tas ir vainojams bojājuma izraisīšanā. Detalizēta informācija par apdrošināšanu un Tavu atbildību p Kas man ir jādara, ja transportlīdzeklis tika bojāts? Ja esi bojājis automašīnu, nekavējoties sazinies ar mūsu informatīvo tālruni, zvanot uz numuru +371 28908649, un apraksti notikušo. Mēs Tev pateiksim, ko darīt tālāk. Esmu izraisījis negadījumu. Kas man ir jādara un kādas izmaksas man būs jāsedz? Kam negadās. Ja esi izraisījis negadījumu, veic drošības pasākumus notikuma vietā un nekavējoties sazinies ar mūsu informatīvo tālruni, zvanot uz numuru +371 28908649, kur saņemsi turpmākos n Esmu pamanījis transportlīdzekļa bojājumus/komplektācijas trūkumus. Kas man ir jādara? Ja esi pamanījis bojājumu, uzņem tā bildi un atsūti to mums uz adresi info@citybee.lv, vai paziņo par tālruni, zvanot uz numuru +371 28908649. Ja trūkst kāda komplektācijas elementa, paziņo m Es vēlētos saņemt rēķinu uz uzņēmumu. Kā es to varu saņemt? Ja vēlies saņemt rēķinu uz sava uzņēmuma rekvizītiem, uzraksti mums ziņu uz info@citybee.lv, norādot sava uzņēmuma nosaukumu, adresi, reģistrācijas numuru un PVN numuru. Mēs ierakstīsim šo in Ko lai dara, ja zonā nav vietas, kur novietot automašīnu? Vari pagaidīt, līdz atbrīvojas kāda no vietām zonā, vai aizbraukt uz citu netālo zonu. Esmu kaut ko atstājis automašīnā. Kā es to varu dabūt atpakaļ? Ja esi netālu no zonas un cits lietotājs nav sācis nomāt mašīnu, atkārtoti uzsāc nomu uz īsu brīdi un paņem atstāto lietu. Tomēr, ja Tu nevari piekļūst mašīnai, sazinies ar mūsu informatīvo t Vai drīkst pārvadāt dzīvniekus? Jā, bet tikai mājdzīvniekus, kuri tiek pārvadāti speciālos transporta būros, atrodas droši uz pasažiera sēdekļa un ir piesprādzēti ar drošības jostām. Vai automašīnā ir telefona lādētājs un turētājs? Protams! Galu galā mēs sekmējam mobilitāti un jaunās tehnoloģijas. Mūsu automašīnās atradīsi gan mobilā telefona lādētāju, gan turētāju. Padod mums ziņu, ja mašīnā nav kādas no šīm ierīcēm. Vai ir kādas papildu izmaksas? CityBee nav jāmaksā reģistrācijas vai dalības maksa. Maksāsi tikai par automašīnas lietošanas laiku un iespējamiem nobrauktajiem kilometriem. Vai kravas auto ir nepieciešama vinjete? Kur skrejritenis ir jāatstāj/jāpaņem? CityBee skrejriteņus ir iespējams paņemt un atstāt CityBee skrejriteņu zonās. Zonas ir redzamas lietotnes kartē: augšpusē izvēlieties skrejriteņa ikonu, lai skatītu ar zaļo krāsu iezīmētās Kā rīkoties, ja brauciena laikā skrejritenis izlādējas? Ja neatrodaties skrejriteņu zonā, izmantojiet skrejriteni, kas ir izlādējies, kā parastu skrejriteni, lai nogādātu to skrejriteņu zonā. Brauciena beigās tas no kartes tiks automātiski noņemts No kāda vecuma ir atļauts lietot skrejriteni? Skrejriteni ir atļauts lietot no 18 gadu vecuma. Vecuma norādīšana papildus nav pieejama. Reģistrācijas brīdī, piekrītot pakalpojumu izmantošanas noteikumiem, jūs piekrītat šim nosacījumam. Kāpēc reizēm skrejriteņa atrašanās vieta kartē tiek attēlota neprecīzi? Diemžēl reizēm GPS sistēmā rodas traucējumi, tādēļ precīza skrejriteņa atrašanās vieta tehnisku iemeslu dēļ var nebūt pieejama. Piedāvājam izmantot citu tuvāk esošo skrejriteni. Atvainojamies Kā rīkoties, ja mana nauda ir pārskaitīta arī tad, ja skrejriteni neesmu izmantojis? Mums ļoti žēl. Nekavējoties sazinieties ar palīdzības dienestu pa tālruni +371 28908649 vai rakstiet uz info@citybee.lv, lai mēs drīzumā varētu atmaksāt jums naudu. Vai skrejriteņus ir iespējams rezervēt? Diemžēl šāds pakalpojums šobrīd nav pieejams. Kā sākt/beigt braucienu ar skrejriteni? • Atrodiet tuvumā esošu skrejriteni. • Ieskenējiet kvadrātkodu, kas atrodas uz skrejriteņa korpusa, vai ievadiet ciparu kodu. • Skrejritenis tiek automātiski atbloķēts un ir gatavs izmantoš Kurp ir atļauts doties ar skrejriteni? Skrejriteni ir atļauts izvest ārpus skrejriteņu zonas, taču skrejritenis ir jāatstāj jebkurā Citybee skrejriteņu zonā. ATGĀDINĀJUMS! Ja apkārtnē ir veloceliņš, pārvietojieties pa to. Kas vēl būtu jāzina par skrejriteņiem? - Nelietojiet tos alkohola vai citu apreibinošo vielu ietekmē – rūpējieties par savu un apkārtējo drošību ? - Izmēģiniet ātruma un bremzēšanas rokturus, ja braucat ar skrejriteni pirmo reizi Kad ir pieejami skūteri? Kur iespējams novietot CityBee vieglās automašīnas? Mūsu vieglās automašīnas iespējams novietot šajās adresēs: 1) visās Rīgas Satiksmes autostāvvietās; 2) bezmaksas autostāvvietās, kur to atļauj ceļu satiksmes noteikumi; 3) Mūkusalas bizn Kas ir PREMIUM plāns? PREMIUM plāns - papildu servisa pakotne „CityBee” lietotājiem. Papildu priekšrocības un sniegtie pakalpojumi: iesākumā mēs piedāvājam pašriska samazinātu maksājumu, kas PREMIUM lietotājiem t Kā strādā atlaižu kuponi un dāvanu kartes? Atlaižu kodi dalās divās daļās: 1) Kuponi - kuponiem ir kodi, kuru summa jāizlieto vienā braucienā, pēc pirmā brauciena tie dzēšas; 2) Dāvanu kartes - dāvanu kartēm ir kodi, kuru summa va Vai un kā tiek dezinficēti CityBee auto COVID-19 pandēmijas laikā? CityBee iekšējā sistēmā ir iezīmētas visas COVID-19 analīžu nodošanas vietas visā Latvijā. Jebkura CityBee automašīna, kuras brauciens ir gājis cauri šīm zonām, nokļūst karantīnā uz 72 stundā Vai iebraukšanas caurlaide Jūrmalā ir iekļauta? Jā, iebraukšanas caurlaide Jūrmalā ir iekļauta jau CityBee nomas cenā. Kādēļ, rezervējot auto, man no konta tika noņemti 5€? Pirms lietotājs uzsāk transportlīdzekļa izmantošanu Sabiedrība ir tiesīga pārbaudīt, vai Lietotāja Elektroniskajai sistēmai piesaistītajā maksājumu kartē pietiek līdzekļu un rezervēt līdzekļu Kāds ir zvanu centra darba laiks? Klientu apkalpošanas zvanu centra darba laiks latviešu valodā: Pirmdiena 07:00 - 24:00 Otrdiena 07:00 - 24:00 Trešdiena 07:00 - 24:00 Ceturtdiena 07:00 - 24:00 Piektdiena 07:00 - 24:00
Nekas netika atrasts Mēģiniet vēlreiz
Tīmekļa vietnē mēs izmantojam sīkdatnes, kas ļauj mums sniegt labākus pakalpojumus. Izmantojot vietni, nemainot pārlūkprogrammas iestatījumus, jūs piekrītat to ierakstīšanai un lietošanai.
Es sapratu

Sīkdatņu politika

Kā SIA “CityBee Latvija” (turpmāk tekstā ‒ Uzņēmums) izmanto sīkdatnes?

Informācija, kuru apkopo www.citybee.lvtīmekļa vietnes sīkdatnes ļauj lietotājiem ērtāk pārlūkot saturu, iespējot personalizētus piedāvājumus un uzzināt vairāk par lietotāju uzvedību, analizēt tendences un uzlabot tīmekļa vietni, klientu apkalpošanu un Uzņēmuma sniegtos pakalpojumus.

Kas ir sīkdatnes?

Sīkdatne ir neliela teksta datne, kas tiek saglabāta jūsu datorā vai portatīvajā ierīcē, kad apmeklējat tīmekļa vietni. Tādējādi jūsu tīmekļa vietne var kādu laiku “atcerēties” jūsu darbības un iestatījumus un jums nevajadzēs tos ievadīt atkārtoti katru reizi, kad apmeklēsiet vietni vai pārlūkosiet dažādas lapas tīmekļa vietnē.

Sīkdatņu apkopotās informācijas nolūks ir nodrošināt efektīvu apmeklētāju pieredzi, iespējot personalizētus piedāvājumus un izprast lietotāju iesaisti un viņu lietošanas tendences. Informācija tiek izmantota, arī lai uzlabotu tīmekļa vietni, klientu atbalstu un Uzņēmuma pakalpojumus. Tīmekļa vietnes izmantotās sīkdatnes ir iespējams pārbaudīt visu populārāko pārlūkprogrammu izstrādātāja konsolē.

 

Kādus sīkdatņu veidus izmantojam?

Tehniskās/obligāti nepieciešamās sīkdatnes
Izmantojam šīs sīkdatnes, cenšoties nodrošināt mūsu apmeklētājiem vienkāršu un mūsdienīgu tīmekļa vietnes darbību, kas automātiski pielāgojas apmeklētāju vajadzībām. Lai to panāktu, izmantojam tehniskās sīkdatnes, kas ļauj jums attēlot mūsu tīmekļa vietni, palīdz nodrošināt tās funkcionalitāti, izveidot lietotāja kontu, pieteikties un apstrādāt informāciju citā veidā atbilstoši funkcionalitātei. Šīs tehniskās sīkdatnes ir nepieciešamas, lai mūsu tīmekļa vietne darbotos pareizi.

Funkcionālās sīkdatnes
Izmantojam šīs sīkdatnes, lai atcerētos jūsu pieprasījumus/vēlmes un nodrošinātu jums iespēju efektīvi un produktīvi izmantot mūsu tīmekļa vietni. Piemēram, šīs sīkdatnes atceras jūsu vēlamo valodu, meklēšanas vaicājumus un iepriekš apskatītos pakalpojumus/produktus. Varam arī izmantot šīs sīkdatnes, lai atcerētos jūsu reģistrācijas informāciju, lai jums katru reizi, apmeklējot mūsu tīmekļa vietni, nebūtu atkārtoti jāievada pieteikšanās informācija. Šīs funkcionālās sīkdatnes nav nepieciešamas tīmekļa vietnes darbībai, taču tās papildina funkcionalitāti un uzlabo jūsu pieredzi Uzņēmuma tīmekļa vietnē.

Analītiskās/statistiskās sīkdatnes
Izmantojam šīs sīkdatnes, lai gūtu ieskatu par to, kā mūsu apmeklētāji izmanto Uzņēmuma tīmekļa vietni. Tādā veidā varam pilnveidot un uzlabot savu tīmekļa vietni, izprast reklāmu un saziņas efektivitāti un nodrošināt, ka mūsu sniegtā informācija joprojām ir interesanta un atbilstoša. Varam apkopot informāciju par jūsu apskatītajām tīmekļa lapām, par lapām, no kurām esat atvēris mūsu vietni, un informāciju par datumu un laiku. Tas nozīmē arī, ka varam izmantot informāciju par jums un to, kā jūs izmantojat Uzņēmuma tīmekļa vietni, piemēram, apmeklējumu biežumu, klikšķu skaitu konkrētā lapā, izmantotos meklēšanas vienumus un citu informāciju. Reklāmas kampaņās varam izmantot analītiskās sīkdatnes, lai uzzinātu, kā lietotāji pārlūko mūsu tīmekļa vietni pēc tam, kad viņiem tiek parādīta tiešsaistes reklāma. Tas var iekļaut reklāmas trešo personu vietnēs.

Reklāmas/trešo pušu sīkdatnes
Izmantojam šīs sīkdatnes un mūsu pašu trešo pušu sīkdatnes, lai nodrošinātu personalizētu reklāmu mūsu pašu un citās tīmekļa vietnēs. To sauc par “veicinošo tirgvedību”, kuras pamatā ir pārlūkošanas darbības, piemēram, meklētie produkti/pakalpojumi, kurus aplūkojat.

 

Kas ir “Pixel” reklāmguvumu uzskaite?

“Pixel” tags tiek saukts par tīmekļa bāksignālu, skaidru GIF datni vai slēptu kodu. “Pixel” tags apkopo informāciju ar īsiem programmas koda fragmentiem, kas šo informāciju tulko nelielā grafiskā attēlā (parasti neredzams) par jūsu darbībām mūsu tīmekļa vietnē. Apkopotā informācija tiek nosūtīta uz “Pixel” pakalpojumu sniedzēja serveri atšķirībā no sīkdatnēm, kas tiek glabātas jūsu pārlūkprogrammā. “Pixel” var apkopot dažādu informāciju par jūsu darbībām mūsu tīmekļa vietnē, klikšķiem noteiktās vietās, informāciju aizpildāmo veidlapu laukos, IP adresi, informāciju par izmantoto tīmekļa pārlūkprogrammu un daudz ko citu. “Pixel” tags atpazīst arī noteikta veida informāciju jūsu datorā, piemēram, esošās sīkdatnes un tajās iekļauto informāciju, palīdzot izvēlēties reklāmas, pilnveidot tās, pamatojoties uz jūsu apkopotajiem datiem, mērķauditoriju nākamajām reklāmām un veicinošās tirgvedības piedāvājumus potenciālajiem klientiem (kuri jau ir veikuši kādu darbību mūsu tīmekļa vietnē).

Kā Uzņēmums izmanto “Pixel” reklāmguvumu uzskaiti?

Izmantojam “Pixel” kā analītikas rīku, lai izvērtētu reklāmas efektivitāti, izprotot jūsu veiktās darbības tīmekļa vietnē. Tas ļauj mums izsekot reklāmas, pilnveidot reklāmas atbilstoši apkopotajiem datiem, izveidot mērķauditoriju reklāmām turpmāk un veikt tālākpārdošanu citiem potenciālajiem klientiem ‒ personām, kuras jau ir veikušas noteiktas darbības mūsu tīmekļa vietnē. Visas izmantotās “Pixel” datnes un to aprakstus ir iespējams aplūkot cilnē “Sīkdatnes” un “Pixel”.

Informācija par izmantotajām sīkdatnēm un “Pixel”

Visas sīkdatņu rīkā izmantotās sīkdatnes ir iespējams apskatīt sadaļā “Sīkdatņu paziņojums”, noklikšķinot uz šīs saites: Atvērt sīkdatņu rīku

Mūsu tīmekļa vietne satur saites uz citu personu, uzņēmumu vai organizāciju ārējām vietnēm. Lūdzu, ņemiet vērā, ka Uzņēmums nav atbildīgs par šādu vietņu saturu vai to noteiktajām privātuma politikām. Tāpēc, Uzņēmuma tīmekļa vietnē noklikšķinot uz saites, kas ved uz citām vietnēm, jums atsevišķi ir jāapsver to noteiktā privātuma politika.

Kas var piekļūt jūsu datiem?
Piekļuve statistikai par Uzņēmuma tīmekļa vietnes apmeklētājiem ir pieejama Uzņēmuma darbiniekiem, kuri strādā Uzņēmuma Tirgvedības un IT nodaļās un kuri ir atbildīgi par šo datu analīzi un tīmekļa vietnes uzlabošanu.
Tehniskajiem ierakstiem var piekļūt arī Uzņēmuma partneri, kuri nodrošina satura pārvaldības rīkus Uzņēmuma tīmekļa vietnē.

Lai aplūkotu visus mūsu partnerus un viņu privātuma politikas, dodieties uz sīkdatņu rīku sadaļā “Sīkdatņu paziņojums” un noklikšķiniet uz šīs saites: Atvērt sīkdatņu rīku

Cik ilgi Uzņēmums uzglabā datus?

Uzņēmumi apkopotos datus izmanto analizēšanai līdz triju gadu periodā. Sīkdatnes parasti ir derīgas īsu laiku atkarībā no sīkdatņu veida (viena diena, nedēļa vai mēnesis), bet noteiktos gadījumos tās var būt derīgas līdz diviem gadiem. Precīzus sīkdatņu derīguma termiņus ir iespējams aplūkot sīkdatņu rīkā, sadaļā “Sīkdatņu paziņojums”, noklikšķinot uz šīs saites: Atvērt sīkdatņu rīku

Ja esat devis savu piekrišanu sīkdatņu izmantošanai, to ir iespējams atsaukt, noklikšķinot uz šīs saites: ATSAUKT PIEKRIŠANU SĪKDATŅU IZMANTOŠANAI. Pēc tīmekļa vietnes atsvaidzināšanas redzēsiet, ka sīkdatnes ir atceltas. (Varat arī atcelt piekrišanu, dzēšot atzīmētās izvēles un to apstiprinot). Lai uzzinātu vairāk par sīkdatnēm un to pārvaldīšanu vai atcelšanu, apmeklējiet vietni www.allaboutcookies.org vai aplūkojiet pārlūkprogrammas palīdzības lapā pieejamo informāciju.

Jūsu tiesības un kā tās izmantot

Jums ir šādas datu subjekta tiesības:

saņemt informāciju (būt informētam) par jūsu personas datu apstrādi;

iegūt informāciju par apkopotajiem avotiem un personas datiem, būt informētam par nolūkiem, kādos tie tiek apstrādāti, zināt adresātus, kuriem dati tiek un ir tikuši sniegti;

pieprasīt labot savus personas datus, ja dati ir neprecīzi un/vai nepilnīgi;

pieprasīt jūsu personas datu iznīcināšanu vai jūsu personas datu apstrādes apturēšanu, ja tiek apstrādāti papildu personas dati, ja atsaucat savu piekrišanu, vai ja pastāv citi pamatoti iemesli šādai rīcībai;

saņemt visus personas datus, kurus esat Uzņēmumam iesniedzis strukturētā, parasti izmantotā un mašīnlasāmā formātā, un pārsūtīt šos datus citam datu pārzinim. Varat arī pieprasīt, lai Uzņēmums tieši pārsūta šos personas datus citam datu pārzinim, ja tas ir tehniski iespējams (tiesības uz datu pārnesamību).

Lai īstenotu savas tiesības, varat sazināties ar Uzņēmumu pa e-pastu info@citybee.lv Lūdzu, ņemiet vērā: īstenojot savas tiesības, jums ir atbilstoši jāapliecina sava identitāte. Tādēļ, ja plānojat nosūtīt pieteikumu Uzņēmumam, jums ir jāapstiprina sava identitāte, izmantojot elektroniskos saziņas līdzekļus, kas ļauj jūs atbilstoši identificēt tiesību aktos noteiktajā kārtībā.

Neveicam profilēšanu, kurai varētu būt juridiskas sekas vai kas jūs varētu būtiski ietekmēt. Tomēr, sagatavojot tirgvedības piedāvājumus, tie var tikt pielāgoti, piešķirot jums noteiktu klientu tipa kategoriju. Tādējādi jums ir tiesības pieprasīt cilvēku darbības iejaukšanos, lai paustu savu viedokli un apstrīdētu pieņemto lēmumu.

Ja esat piekritis saņemt tiešās tirgvedības paziņojumus, jums ir tiesības jebkurā laikā atsaukt šo piekrišanu, sazinoties ar mums pa e-pastu info@citybee.lv vai noklikšķinot uz saites saņemtajā e-pastā, kas ļauj atteikties no tiešās tirgvedības ziņojumu saņemšanas.

Ja jums ir šaubas par jūsu personas datu apstrādi vai plānojat izmantot savas tiesības, varat sazināties ar mums jebkurā laikā, sūtot e-pastu uz info@citybee.lv. Lai gan informācija tiek sniegta bez maksas, ja jūsu pieprasījumi ir acīmredzami nepamatoti vai nesamērīgi, jo īpaši to atkārtotā satura dēļ, mums ir tiesības iekasēt saprātīgu maksu, pamatojoties uz pieprasīto darbību vai paziņojumu izsniegšanas administratīvajām izmaksām, vai atteikties rīkoties pēc šādiem pieprasījumiem.

Ja uzskatāt, ka neapstrādājam jūsu datus pareizi vai pārkāpjam jūsu tiesības, jums ir iespēja iesniegt sūdzību datu aizsardzības uzraudzības iestādē vai nosūtīt to e-pastā uz info@citybee.lv. Ņemiet vērā, ka vienmēr esam gatavi risināt jebkādas problēmas sadarbībā ar jums.