LV EN RU
Vai es varu izmantot CityBee, lai atgrieztos Latvijā COVID-19 pandēmijas laikā? Jā. Lai rezervētu mašīnu Lietuvā vai Igaunijā, Tev būs jāizveido CityBee profils konkrētajā valstī. Lai to izdarītu, seko šiem vienkāršajiem soļiem: Vai es varu izmantot CityBee, lai atgrieztos Lietuvā vai Igaunijā COVID-19 pandēmijas laikā? Jā. Lai to izdarītu, rezervē kādu no mūsu bitēm, ņem un brauc. Brīdī, kad pabeidz braucienu, OBLIGĀTI (!) sazinies ar mums zvanot +371 28908649, lai informētu par starptautisko braucienu u Kā notiek reģistrācija CityBee? Lai uzsāktu piedzīvojumu ar CityBee, atrodi un lejupielādē CityBee lietotni savā telefona ar Android (Google Play) vai iOS (App Store) operatīvo sistēmu. Es nevaru autorizēties savā kontā. Kas man ir jādara, ja es esmu aizmirsis savu paroli vai lietotājvārdu? Ja tas nedarbojas, vari atjaunot piekļuvi kontam autorizācijas panelī, uzklikšķinot uz “Aizmirsu paroli”. Vai reģistrācijas laikā man ir jānorāda savas maksājumu kartes/kredītkartes dati? Izdari to uzreiz, lai ir miers. Vari to arī izdarīt vēlāk, taču, neievadot savas kartes datus, nevarēsi veikt rezervāciju un sākt nomāt mašīnu. Kādas kartes tiek atbalstītas, veicot reģistrāciju? Mēs pieņemam visas kartes ar Visa, Mastercard un American Express logotipu. Kā maksājumu veidus, vari pievienot vairākas kartes. Atceries, ka ir jāatbloķē interneta darījumi ar karti. To var Cik ilgā laikā tiks apstiprināta mana autovadītāja apliecība? Autovadītāja apliecības pārbaudīšana un apstiprināšana notiek aptuveni 10min laikā. Brīdinām! COVID-19 pandēmijas laikā autovadītāja apliecības pārbaudīšanas un apstiprināšanas process va Vai varu reģistrēties CityBee un pievienot citas personas karti? Nē. Kartes īpašniekam ir jābūt tādam pašam kā CityBee konta īpašniekam. Kādi dokumenti ir nepieciešami, lai veiktu reģistrāciju? Sagatavo savu B kategorijas vadītāja apliecību. Ar to mums pilnīgi pietiek. Kā es varu rezervēt automašīnu? Lai veiktu automašīnas rezervāciju, atver mūsu lietotni un sameklē tuvāko automašīnu, izmantojot karti vai sarakstu ar automašīnām, kas atrodas apkārtnē. Uzklikšķini uz ikonas un redzēsi prec Kā es atvēršu automašīnas durvis? Kad esi ieradies pie mašīnas, atver lietotni un sadaļā “Rezervācija” nospied pogu “Atvērt”. Durvis atvērsies automātiski. Vari iekāpt mašīnā. Cik ilgi automašīnas rezervācija ir derīga? Bezmaksas rezervācija ir aktīva 15 minūtes. Pēc 15 minūtēm rezervācija tiek automātiski atcelta. Var izvēlēties opciju “Pagarināt rezervāciju” pat līdz 2 stundām, bet šajā gadījumā pēc bezmak Vai ir iespējams atcelt rezervāciju? Ja jā, tad vai tas kaut ko maksā? Jā. 15 minūšu laikā vari atcelt rezervāciju neko nemaksājot. Ja esi pārdomājis, vienkārši nospied “Atcelt” un pēc tam apstiprini rezervācijas atcelšanu. Atceries, ka maksa tiek aprēķināta, sā Kur var pabeigt nomu un novietot automašīnu? Vai ir iespējams novietot mašīnu jebkurā vietā vai ir nozīmētas konkrētas zonas? Zonas, kurās vari novietot CityBee mašīnu, ir atzīmētas lietotnes kartē. Nomas pabeigšana ārpus šīm zonām nav atļauta. Noma turpinās līdz brīdim, kad automašīna tiek novietota zonā un noma ti Vai varu pabeigt nomu citā pilsētā? Šobrīd vieglajām automašīnām ir zonas šādās teritorijās: Rīga, Jūrmala, Baltezers, Ādaži, Ķekava, Salaspils, Baloži, Mārupe, Jaunmārupe, Ulbroka, Līči. Kravas automašīnām zonas ir Rīgā, Saulk Kādā veidā tiek aprēķinātas CityBee maksas? Mēs sākam aprēķināt maksu brīdī, kad automašīnas durvis tiek atbloķētas ar lietotni. Maksas par lietošanas laiku kravas automašīnām: 0.25 EUR par minūti, 9.90 EUR par stundu, 44.90 EUR par di Kādā veidā tiek iekasēta samaksa par CityBee lietošanu? Lai uzsāktu nomu, Tev ir jāievada savas maksājumu kartes dati CityBee kontā. Tu vari ievadīt vairākas kartes un pirms nomas uzsākšanas izvēlēties to, ar kuru vēlies veikt apmaksu. Kādas ir CityBee lietošanas izmaksas? Pavisam nelielas, kravas automašīnām – 0.25 EUR par minūti, 9.90 EUR par stundu, 44.90 EUR par dienu vai 239 EUR par nedēļu, kā arī 0.20 EUR par katru kilometru dienā. Vieglajām automašīnām - Vai es maksāju par degvielu, kad lietoju CityBee pakalpojumus? Nē. Tu maksā tikai par automašīnas lietošanas laiku un nobrauktajiem kilometriem. Ja nomas laika Tev pietrūkst degvielas (iedegas degvielas zema līmeņa sarkanais indikators), dodies uz tuvāko Vai es maksāju par nomu, ja auto stāv uz vietas, bet es vēl neesmu pabeidzis nomu? Jā. Maksājumi tiek aprēķināti līdz nomas pabeigšanas brīdim neatkarīgi no tā, vai auto kustas vai stāv uz vietas. Kas man ir jādara, ja ir beigusies degviela? Vai saņemšu degvielas izmaksas atpakaļ? Ja degvielas līmenis mašīnā ir zems, dodies uz tuvāko Circle K degvielas uzpildes staciju. Uzpildi pilnu degvielas tvertni un samaksā bezskaidras naudas kārtībā ar degvielas karti, kas atroda Cik vecam man ir jābūt, lai varētu izmantot pakalpojumu? Lietotāji nedrīkst būt jaunāki par 18 gadiem. Neaizmirsti par spēkā esošu B kategorijas vadītāja apliecību. Vai pakalpojums ir pieejams visu diennakti? Mūsu pakalpojums ir pieejams visu diennakti, 7 dienas nedēļā, 365 dienas gadā, reizēm pat 366 dienas. Vai CityBee piegādes auto ir pieejami visiem vai tikai personām, kas veic uzņēmējdarbību? Mūsu automašīnas ir pieejamas visiem. Gandrīz visiem. Tev ir jābūt B kategorijas vadītāja apliecībai un sasniegušam 18 gadu vecumu. Kādi ir kravas nodalījuma izmēri? Kas tur ietilps? Mūsu piegādes mašīnās ietilps pat lielākās un garākās kravas, piemēram, 90 kartoni ar izmēriem 56 x 33 x 41 cm vai 3,5 metru gara virtuves virsma. Vai ir kādi kravas svara ierobežojumi? Jā. Automašīnai Fiat Ducato maksimālais visas kravas svars ir 1450 kg. Mūsu mašīnas tiešām var panest daudz, taču tām ir savi ierobežojumi. Nepārsniedz tos! Atceries par atbilstošu kravas ai Vai automašīnā ir transportēšanas lentes kravas piestiprināšanai? Jā. Ja Tu plāno pārvadāt lielāku kravu, kura ir jāimobilizē, izmanto lentes, kas atrodas mūsu automašīnā. Ja krava to prasa, neignorē aizsardzības pasākumus un lieto papildu lentes. Neaizsarg Kādām autovadītāja tiesībām man ir jābūt? Lai vadītu mūsu automašīnas ir nepieciešama B kategorijas vadītāja apliecība. Tomēr atceries, ka mūsu piegādes auto ir daudz lielāki par vieglajām automašīnām. Galu galā tie ir lieli auto lie Vai auto drīkst vadīt cita persona? Nē. Vadītājam ir jābūt tā CityBee konta īpašniekam, kurā tika veikta rezervācija un automašīnas noma. Cik daudz sēdvietu ir automašīnā? Cik cilvēkus varu paņemt līdzi? Automašīnā ir trīs sēdvietas pasažieru salonā (vadītājs un divi pasažieri). Atceries, ka cilvēku pārvadāšana kravas nodalījumā ir aizliegta. Kāds ir automašīnas augstums? Vai ar to iebraukšu pazemes autostāvvietā? Diez vai. Katru reizi pārbaudi pieļaujamo augstumu. Atceries, ka CityBee kravas mikroautobusi ir lielāki nekā vieglās automašīnas. Kur atrodas automašīnas atslēga? Automašīnas atslēgai ir jābūt starp krūžu turētājiem. Ja tās tur nav, paskaties cimdu nodalījumā. Atceries, ka, pēc pabeigtas nomas, atslēga jāatstāj norādītajā vietā. Kur atrodas transportlīdzekļa reģistrācijas apliecība un OCTA polise? Reģistrācijas apliecība un OCTA polise atrodas automašīnas cimdu nodalījumā, pasažiera pusē. Vai lietotne ir pieejama jebkura veida viedtālrunī un operatīvajā sistēmā? Piemēram, Windows Phone? Mūsu lietotne ir pieejama ierīcēs ar Android (vismaz 4.4. versija) un iOS (vismaz 9.3. versija) operatīvo sistēmu. Vai ar CityBee automašīnu varu izbraukt ārpus Latvijas robežām? Jā, bet pirms Tu brauc ārpus Latvijas robežām, uzzvani mums un iepriekš paziņo, uz kuru valsti tu dodies un cik ilgi grasies ceļot ar mūsu automašīnu ārvalstīs. Atceries, ka ārpus Latvijas Te Es nevaru pabeigt nomu. Kāpēc? Pārbaudi, vai atrodies CityBee zonā. Atceries, ka nomu var pabeigt tikai kādā no CityBee zonām. Ja atrodies zonā, pārbaudi, vai visas durvis ir aizvērtas. Pirms nomas pabeigšanas, ievieto ats Kas ir jādara, ja esmu pazaudējis automašīnas dokumentus? Nekavējoties sazinies ar mums, zvanot uz informatīvo tālruni +371 28908649. Vai CityBee mašīnas ir apdrošinātas? Visas CityBee mašīnas ir apdrošinātas. Vadītāja atbildības maksimālais limits ir 500EUR, ja tas ir vainojams bojājuma izraisīšanā. Detalizēta informācija par apdrošināšanu un Tavu atbildību p Kas man ir jādara, ja transportlīdzeklis tika bojāts? Ja esi bojājis automašīnu, nekavējoties sazinies ar mūsu informatīvo tālruni, zvanot uz numuru +371 28908649, un apraksti notikušo. Mēs Tev pateiksim, ko darīt tālāk. Esmu izraisījis negadījumu. Kas man ir jādara un kādas izmaksas man būs jāsedz? Kam negadās. Ja esi izraisījis negadījumu, veic drošības pasākumus notikuma vietā un nekavējoties sazinies ar mūsu informatīvo tālruni, zvanot uz numuru +371 28908649, kur saņemsi turpmākos n Esmu pamanījis transportlīdzekļa bojājumus/komplektācijas trūkumus. Kas man ir jādara? Ja esi pamanījis bojājumu, uzņem tā bildi un atsūti to mums uz adresi info@citybee.lv, vai paziņo par tālruni, zvanot uz numuru +371 28908649. Ja trūkst kāda komplektācijas elementa, paziņo m Es vēlētos saņemt rēķinu uz uzņēmumu. Kā es to varu saņemt? Ja vēlies saņemt rēķinu uz sava uzņēmuma rekvizītiem, uzraksti mums ziņu uz info@citybee.lv, norādot sava uzņēmuma nosaukumu, adresi, reģistrācijas numuru un PVN numuru. Mēs ierakstīsim šo in Ko lai dara, ja zonā nav vietas, kur novietot automašīnu? Vari pagaidīt, līdz atbrīvojas kāda no vietām zonā, vai aizbraukt uz citu netālo zonu. Esmu kaut ko atstājis automašīnā. Kā es to varu dabūt atpakaļ? Ja esi netālu no zonas un cits lietotājs nav sācis nomāt mašīnu, atkārtoti uzsāc nomu uz īsu brīdi un paņem atstāto lietu. Tomēr, ja Tu nevari piekļūst mašīnai, sazinies ar mūsu informatīvo t Vai drīkst pārvadāt dzīvniekus? Jā, bet tikai mājdzīvniekus, kuri tiek pārvadāti speciālos transporta būros, atrodas droši uz pasažiera sēdekļa un ir piesprādzēti ar drošības jostām. Vai automašīnā ir telefona lādētājs un turētājs? Protams! Galu galā mēs sekmējam mobilitāti un jaunās tehnoloģijas. Mūsu automašīnās atradīsi gan mobilā telefona lādētāju, gan turētāju. Padod mums ziņu, ja mašīnā nav kādas no šīm ierīcēm. Vai ir kādas papildu izmaksas? CityBee nav jāmaksā reģistrācijas vai dalības maksa. Maksāsi tikai par automašīnas lietošanas laiku un iespējamiem nobrauktajiem kilometriem. Vai kravas auto ir nepieciešama vinjete? Kur skrejritenis ir jāatstāj/jāpaņem? CityBee skrejriteņus ir iespējams paņemt un atstāt CityBee skrejriteņu zonās. Zonas ir redzamas lietotnes kartē: augšpusē izvēlieties skrejriteņa ikonu, lai skatītu ar zaļo krāsu iezīmētās Kā rīkoties, ja brauciena laikā skrejritenis izlādējas? Ja neatrodaties skrejriteņu zonā, izmantojiet skrejriteni, kas ir izlādējies, kā parastu skrejriteni, lai nogādātu to skrejriteņu zonā. Brauciena beigās tas no kartes tiks automātiski noņemts No kāda vecuma ir atļauts lietot skrejriteni? Skrejriteni ir atļauts lietot no 18 gadu vecuma. Vecuma norādīšana papildus nav pieejama. Reģistrācijas brīdī, piekrītot pakalpojumu izmantošanas noteikumiem, jūs piekrītat šim nosacījumam. Kāpēc reizēm skrejriteņa atrašanās vieta kartē tiek attēlota neprecīzi? Diemžēl reizēm GPS sistēmā rodas traucējumi, tādēļ precīza skrejriteņa atrašanās vieta tehnisku iemeslu dēļ var nebūt pieejama. Piedāvājam izmantot citu tuvāk esošo skrejriteni. Atvainojamies Kā rīkoties, ja mana nauda ir pārskaitīta arī tad, ja skrejriteni neesmu izmantojis? Mums ļoti žēl. Nekavējoties sazinieties ar palīdzības dienestu pa tālruni +371 28908649 vai rakstiet uz info@citybee.lv, lai mēs drīzumā varētu atmaksāt jums naudu. Vai skrejriteņus ir iespējams rezervēt? Diemžēl šāds pakalpojums šobrīd nav pieejams. Kā sākt/beigt braucienu ar skrejriteni? • Atrodiet tuvumā esošu skrejriteni. • Ieskenējiet kvadrātkodu, kas atrodas uz skrejriteņa korpusa, vai ievadiet ciparu kodu. • Skrejritenis tiek automātiski atbloķēts un ir gatavs izmantoš Kurp ir atļauts doties ar skrejriteni? Skrejriteni ir atļauts izvest ārpus skrejriteņu zonas, taču skrejritenis ir jāatstāj jebkurā Citybee skrejriteņu zonā. ATGĀDINĀJUMS! Ja apkārtnē ir veloceliņš, pārvietojieties pa to. Kas vēl būtu jāzina par skrejriteņiem? - Nelietojiet tos alkohola vai citu apreibinošo vielu ietekmē – rūpējieties par savu un apkārtējo drošību ? - Izmēģiniet ātruma un bremzēšanas rokturus, ja braucat ar skrejriteni pirmo reizi Kad ir pieejami skūteri? Kur iespējams novietot CityBee vieglās automašīnas? Mūsu vieglās automašīnas iespējams novietot šajās adresēs: 1) visās Rīgas Satiksmes autostāvvietās; 2) bezmaksas autostāvvietās, kur to atļauj ceļu satiksmes noteikumi; 3) Mūkusalas bizn Kas ir PREMIUM plāns? PREMIUM plāns - papildu servisa pakotne „CityBee” lietotājiem. Papildu priekšrocības un sniegtie pakalpojumi: iesākumā mēs piedāvājam pašriska samazinātu maksājumu, kas PREMIUM lietotājiem t Kā strādā atlaižu kuponi un dāvanu kartes? Atlaižu kodi dalās divās daļās: 1) Kuponi - kuponiem ir kodi, kuru summa jāizlieto vienā braucienā, pēc pirmā brauciena tie dzēšas; 2) Dāvanu kartes - dāvanu kartēm ir kodi, kuru summa va Vai un kā tiek dezinficēti CityBee auto COVID-19 pandēmijas laikā? CityBee iekšējā sistēmā ir iezīmētas visas COVID-19 analīžu nodošanas vietas visā Latvijā. Jebkura CityBee automašīna, kuras brauciens ir gājis cauri šīm zonām, nokļūst karantīnā uz 72 stundā Vai iebraukšanas caurlaide Jūrmalā ir iekļauta? Jā, iebraukšanas caurlaide Jūrmalā ir iekļauta jau CityBee nomas cenā. Kādēļ, rezervējot auto, man no konta tika noņemti 5€? Pirms lietotājs uzsāk transportlīdzekļa izmantošanu Sabiedrība ir tiesīga pārbaudīt, vai Lietotāja Elektroniskajai sistēmai piesaistītajā maksājumu kartē pietiek līdzekļu un rezervēt līdzekļu Kāds ir zvanu centra darba laiks? Klientu apkalpošanas zvanu centra darba laiks latviešu valodā: Pirmdiena 07:00 - 24:00 Otrdiena 07:00 - 24:00 Trešdiena 07:00 - 24:00 Ceturtdiena 07:00 - 24:00 Piektdiena 07:00 - 24:00
Nekas netika atrasts Mēģiniet vēlreiz
Tīmekļa vietnē mēs izmantojam sīkdatnes, kas ļauj mums sniegt labākus pakalpojumus. Izmantojot vietni, nemainot pārlūkprogrammas iestatījumus, jūs piekrītat to ierakstīšanai un lietošanai.
Es sapratu

Privātuma politika

PRIVĀTUMA POLITIKA

Saturs

I.       Kādēļ ir nepieciešama šī privātuma politika?. 1

II.      Kas ir personas dati, un kā tie tiek apstrādāti?. 1

III.         Kādam nolūkam tiek apstrādāti jūsu personas dati 2

Pakalpojuma pieteikšana mājaslapā (juridiskās personas var mājaslapā noslēgt līgumu) 2

Pieslēgšanās pašapkalpošanās iespējām (Līguma izpildes mērķis). 3

Finansiālo saistību izpilde (atskaites dokumentu izrakstīšana un administrēšana). 4

Klientu apkalpošanas un informēšanas kvalitātes uzlabošana (telefonsarunu ierakstīšana). 5

Lūgumu, sūdzību, pieprasījumu administrēšana (Iesniegumu izskatīšana) 6

Prezentācijas un atpazīstamības palielināšana plašsaziņas līdzekļos (komunicēšana tiešsaistes sociālajos tīklos)  8

IV.         Kādas ir jūsu tiesības un kā jūs tās īstenot?. 9

V.     Kādi ir jūsu pienākumi un atbildība?. 10

VI.         Kā mēs rūpējamies par jūsu personas datu drošību. 10

VII.        Pie kā vērsties, ja jums ir kādi jautājumi?. 10

 

Kādēļ ir nepieciešama šī privātuma politika?

SIA CityBee Latvia, juridiskas personas numurs 50203191721, juridiskā adrese Piestātnes iela 11A, LV- 2015, Jūrmala (turpmāk tekstā – uzņēmums vai mēs), rūpējas par jūsu privātumu un personas datu aizsardzību, tādēļ personas datu apstrāde tiek veikta saskaņā ar Eiropas Parlamenta un Padomes Vispārīgo datu aizsardzības regulu (ES) 2016/679 (turpmāk tekstā – Regula) un citiem personas datu aizsardzību reglamentējošiem tiesību aktiem. Tādēļ, lai nodrošinātu apzinīgu un nepārprotamu informācijas saņemšanu par jūsu personas datu apstrādi, publicējam šo privātuma politiku (turpmāk tekstā – politika).

Politikā aprakstām, kādus jūsu personas datus mēs iegūstam, ja izmantojat mūsu pakalpojumus interneta mājaslapā www.citybee.lv (turpmāk tekstā – mājaslapa), un kādiem mērķiem šie dati tiek apstrādātiwww.citybee.lv. Politikā sniedzam arī būtisku informāciju par jūsu personas datu aizsardzību, tiesībām un to īstenošanas veidiem. Tādēļ noteikti atvēliet nedaudz laika šīs politikas pārskatīšanai, un, ja rodas jautājumi, nešauboties sazinieties ar mums, izmantojot turpmāk norādīto kontaktinformāciju. Uzsveram, ka mums ir tiesības turpmāk grozīt šo politiku. Par politikas grozījumiem jūs tiksiet papildus informēts, tomēr iesakām to periodiski pārskatīt.

Kas ir personas dati, un kā tie tiek apstrādāti?

 

Personas dati – jebkāda informācija, kas tieši vai netieši ir saistīta ar jums, ļaujot identificēt konkrēto personu (piemēram, vārds, uzvārds, e-pasta adrese, tālruņa numurs u. c.).

Personas datu apstrāde – jebkāda ar personas datiem veicama operācija (tostarp, vākšana, reģistrācija, glabāšana, rediģēšana, aizvietošana, piekļuves piešķiršana, pieprasījumu iesniegšana, nodošana, arhivēšana u. c.).

Uzņēmums, apstrādājot jūsu personas datus, ievēro šādus principus:

  • jūsu personas dati tiek apstrādāti tikai tādā apjomā, kāds jūsu privātuma drošības ietvaros ir nepieciešams attiecīgu, skaidri aprakstītu, likumīgu mērķu sasniegšanai;
  • jūsu personas dati tiek apstrādāti precīzi, apzinīgi un likumīgi un tikai tādiem mērķiem, kas bijuši skaidri jau pirms jūsu personas datu iesniegšanas;
  • jūsu personas dati tiek apstrādāti stingri ievērojot tiesību aktos paredzētās datu apstrādes nepārprotamības un pārredzamības prasības;
  • jūsu personas dati tiek apstrādāti tādā veidā, lai jūs varētu identificēt tikai tik ilgi, cik nepieciešams konkrētā personas datu apstrādes mērķa īstenošanai;
  • jūsu personas datu apstrādē tiek izmantoti tehniskie un organizatoriskie līdzekļi, kas nodrošina to drošību, tostarp, aizsardzību pret nelikumīgu apstrādi, nejaušu nozaudēšanu, iznīcināšanu un sabojāšanu.


Kādam nolūkam tiek apstrādāti jūsu personas dati

 

Pakalpojuma pieteikšana mājaslapā (juridiskās personas var mājaslapā noslēgt līgumu)

 

Kādus jūsu personas datus apstrādājam

Lai mājaslapas sadaļā „Klientiem –uzņēmējiem” noslēgtu ar mums līgumu, administrētu mūsu mājaslapā sniegtos pakalpojumus un (vai) uz noslēgtā līguma pamata izrakstītos uzskaites dokumentus, lūdzam iesniegt šādus datus, tostarp personas datus:

 

zņēmuma nosaukumu;

uzņēmuma reģistrācijas numuru;

  • par līguma izpildi un darbinieku administrēšanu atbildīgās personas e-pasta adresi;
  • par līguma izpildi un darbinieku administrēšanu atbildīgās personas tālruņa numuru;
  • par līguma izpildi un darbinieku administrēšanu atbildīgās personas vārdu un uzvārdu.
  

Kā iegūstam jūsu datus

   
  • Tieši no jums, kad jūs tos iesniedzat, noslēdzot līgumu.
  

Kādam mērķim tiek izmantoti jūsu personas dati

   
  • Visi minētie dati tiek izmantoti, lai noslēgtu ar jums līgumu un to izpildītu.
   

Kam var tikt nodoti jūsu personas dati  

   

  • Lai nodrošinātu mājaslapas (kurā tiek noslēgts un (vai) administrēts līgums, un (vai) pieteikts pakalpojums) pareizu darbību, jūsu personas datus nododam nolīgtiem apstrādātājiem (piem., IT pakalpojumu sniedzējiem u. tml.);
  • Lai nodrošinātu mūsu tiesības, mūsu klientu, darbinieku un resursu drošību, pieteiktu, sniegtu un (vai) izpildītu likumīgās prasības, dati var tikt nodoti arī kompetentām valdības un (vai) tiesībsargājošām institūcijām (piem., tiesai, policijai vai citām uzraudzības iestādēm); juridisko un (vai) parādu piedziņas pakalpojumu sniedzējiem; apdrošināšanas sabiedrībām u. c., tomēr jūsu dati tiek nodoti tikai tad, ja tas tiek pieprasīts spēkā esošajos tiesību aktos un tikai tajos paredzētajā kārtībā.
  

   

Uzsveram, ka jūsu personas dati tiek nodoti tikai tām trešajām personām, kas izpilda to apstrādes un aizsardzības noteikumus. Jūsu personas dati netiek nodoti trešajām valstīm (t. i., ārpus Eiropas Savienības vai Eiropas Ekonomiskās zonas robežām) vai starptautiskām organizācijām.

    

Ar mums pakalpojumu līgumu noslēgušās juridiskās personas norādītiem atbildīgiem darbiniekiem ir tiesības redzēt mūsu darbinieku sarakstu, kuriem ir piešķirtas tiesības izmantot CityBee, viņu braucienu detalizāciju un juridiskajai personai izrakstītos faktūrrēķinus.

   

Saskaņā ar kādām personas datu apstrādes likumīgām prasībām tiek apstrādāti jūsu personas dati

   
  • Pēc jūsu personas datu ievadīšanas mājaslapas konkrētajās rūtiņās un piesakot mūsu pakalpojumus, starp jums un uzņēmumu tiek noslēgts līgums par konkrētu pakalpojumu sniegšanu, tādēļ jūsu kā juridiskas personas pārstāvja personas datus apstrādājam saskaņā ar Regulas 6. panta 1. d. f) p., t. i., personas datu apstrāde ir nepieciešama, lai nodrošinātu uzņēmuma likumīgās intereses noslēgt ar juridisku personu līgumu un to izpildīt.
  • Juridiskās personas darbinieku, kuri tās vārdā izmanto nomātus transporta līdzekļus, personas dati tiek apstrādāti līguma izpildes nolūkā saskaņā ar Regulas 6. panta 1. d. b) p., t. i., personas datu apstrāde ir nepieciešama, lai izpildītu līgumu ar datu subjektu.
  • Pēc ar uzņēmum noslēgtā pakalpojumu līguma izpildes mums ir jāievēro tiesību aktos paredzētās prasības un jāglabā šis līgums un (vai) tā noslēgšanas pierādījumi, tādēļ jūsu personas dati tiek glabāti atbilstīgi Regulas 6. panta 1. d. c) p., t. i., datu apstrāde ir nepieciešama, lai izpildītu likumīgās prasības (paredzētas nacionālajos tiesību aktos).
   

Cik ilgi apstrādājam (glabājam) jūsu personas datus

   
  • Ar jums noslēgtos līgumus un (vai) pasūtījumus kopā ar tos apliecinošiem datiem (tostarp, iesniegtos personas datus) mēs apstrādājam visā līguma izpildes laikā un glabājam: trīs mēnešus, ja pakalpojums tiek atteikts; piecus gadus pēc līguma darbības termiņa beigām. Datus par klientiem, kas nav izpildījuši savas finanšu un (vai) īpašuma saistības, vai radījuši uzņēmumam zaudējumus, glabājam vēl papildus piecus gadus.
  

   

Pieslēgšanās pašapkalpošanās iespējām (Līguma izpildes mērķis)

  

   

Kādus jūsu personas datus apstrādājam

Mūsu mājaslapā savam kontam varat piekļūt ar CityBee mobilās aplikācijas autorizācijas rīkiem (e-pasta adresi un paroli). Kontā jums ir iespēja pasūtīt pārskatus par braucieniem un faktūrrēķinus. Lai sagatavotu pārskatu par braucienu, mēs apstrādājam šādus jūsu personas datus:

 
  • vārdu un uzvārdu;
  • e-pasta adresi;
  • nomātu automobili;
  • transportlīdzekļa izmantošanas sākuma un beigu adresi;
  • transportlīdzekļa izmantošanas sākuma un beigu laiku;
  • nobraukto attālumu;
  • transportlīdzekļa izmantošanas ilgumu.
  

Kā iegūstam jūsu datus

   
  • Personas dati tiek iegūti tieši no transportlīdzekļa, kuru jūs nomājat.
  

Kādam mērķim tiek izmantoti jūsu personas dati

   
  • Visi uzskaitītie dati (izņemot datus pašapkalpošanās pieslēgumam) tiek izmantoti ar jums noslēgtā pakalpojuma līguma izpildei;
  • Pašapkalpošanās pieslēguma dati, t. i., CityBee mobilās aplikācijas autorizācijas rīki (e-pasta adrese un parole) tiek izmantoti, lai izveidotu jūsu kontu mājaslapā un dotu jums iespēju tam piekļūt, kā arī lai tur ievietotu pārskatus par jūsu braucieniem un uz to pamata sagatavotu atskaites.
  

Kam var tikt nodoti jūsu personas dati  

  

  • Lai nodrošinātu pareizu mājaslapas darbību, jūsu personas dati tiek nodoti nolīgtajiem apstrādātājiem (piem., IT pakalpojumu sniedzējiem u. tml.).
  • Lai nodrošinātu mūsu tiesības, mūsu klientu, darbinieku un resursu drošību, pieteiktu, sniegtu un (vai) izpildītu likumīgās prasības, dati var tikt nodoti arī kompetentām valdības un (vai) tiesībsargājošām institūcijām (piem., tiesai, policijai vai citām uzraudzības iestādēm); juridisko un (vai) parādu piedziņas pakalpojumu sniedzējiem; apdrošināšanas sabiedrībām u. c., tomēr jūsu dati tiek nodoti tikai tad, ja tas tiek pieprasīts spēkā esošajos tiesību aktos un tikai tajos paredzētajā kārtībā.
  

   

Uzsveram, ka jūsu personas dati tiek nodoti tikai tām trešajām personām, kas izpilda to apstrādes un aizsardzības noteikumus. Jūsu personas dati netiek nodoti trešajām valstīm (t. i., ārpus Eiropas Savienības vai Eiropas Ekonomiskās zonas robežām) vai starptautiskām organizācijām.

   

Saskaņā ar kādām personas datu apstrādes likumīgām prasībām tiek apstrādāti jūsu personas dati

   
  • Lai sagatavotu pārskatu par pieteikto braucienu, jūsu personas dati tiek apstrādāti saskaņā ar Regulas 6. panta 1. d. b) p., t. i., personas datu apstrāde ir jāveic, lai izpildītu līgumu ar datu subjektu vai īstenotu datu subjekta pieprasītus pasākumus pirms līguma noslēgšanas.
  • Ja jūs nesamaksāsiet par sniegtajiem pakalpojumiem, jūsu personas dati tiks apstrādāti un iesniegti tiesā un (vai) parādu piedziņas pakalpojumu sniedzējiem saskaņā ar Regulas 6. panta 1. d. f) p., t. i., personas datu apstrāde ir jāveic, lai aizsargātu uzņēmuma likumīgās mantiskās intereses.
  • Regulas 6. panta 1. d. f) p., t. i., personas datu apstrāde ir jāveic, lai aizsargātu uzņēmuma likumīgās intereses noslēgt un izpildīt līgumu ar juridisku personu.
  • Pēc ar uzņēmum noslēgtā pakalpojumu līguma izpildes mums ir jāievēro tiesību aktos paredzētās prasības un jāglabā šis līgums un (vai) tā noslēgšanas pierādījumi, tādēļ jūsu personas dati tiek glabāti atbilstīgi Regulas 6. panta 1. d. c) p., t. i., datu apstrāde ir nepieciešama, lai izpildītu likumīgās prasības (paredzētas nacionālajos tiesību aktos).
   

Cik ilgi apstrādājam (glabājam) jūsu personas datus

   
  • Ar jums noslēgtos līgumus un (vai) pasūtījumus kopā ar tos apliecinošiem datiem (tostarp, iesniegtos personas datus) mēs apstrādājam visā līguma izpildes laikā un glabājam: trīs mēnešus, ja pakalpojums tiek atteikts; piecus gadus pēc līguma darbības termiņa beigām. Datus par klientiem, kas nav izpildījuši savas finanšu un (vai) īpašuma saistības, vai radījuši uzņēmumam zaudējumus, glabājam vēl papildus piecus gadus.
  


  

Finansiālo saistību izpilde (atskaites dokumentu izrakstīšana un administrēšana)

  

 

Kādus jūsu personas datus apstrādājam
 

Lai nodrošinātu ar mūsu pakalpojumiem saistīto nodokļu pareizu samaksu (t. i., pareizu uzskaites dokumentu izrakstīšanu un deklarēšanu valsts institūcijās), kā arī izrakstītu un administrētu uzskaites dokumentus (piem., faktūrrēķinus, kredītrēķinus), mēs apstrādājam šādus jūsu personas datus:

 
  • vārdu un uzvārdu;
  • PVN maksātāja numuru (ja persona ir reģistrēta kā PVN maksātāja);
  • informāciju par pakalpojumu (pakalpojuma tipu, pakalpojuma cenu / samaksāto summu).
  

Kā iegūstam jūsu datus

   
  • Tieši no jums, kad jūs reģistrējaties CityBee mobilajā lietotnē.
  

Kādam mērķim tiek izmantoti jūsu personas dati

   
  • Visi minētie dati tiek izmantoti, lai pareizi izrakstītu uzskaites dokumentus un deklarētu informāciju valsts institūcijām par jums sniegtajiem pakalpojumiem.
   

Kam var tikt nodoti jūsu personas dati  

   

  • Lai nodrošinātu mājaslapas sadaļas „Pašapkalpošanās” un (vai) „Rēķini” (kurās atrodas minētie uzskaites dokumenti) darbību, jūsu personas datus nododam nolīgtajiem apstrādātājiem (piem., IT pakalpojumu sniedzējiem, u. tml.).
  • Dati var tikt nodoti valsts iestādēm – nodokļu kontroles institūcijām (piem., Valsts nodokļu inspekcijai), konsultantiem, auditoriem u. tml.
  

   

Uzsveram, ka jūsu personas dati tiek nodoti tikai tām trešajām personām, kas izpilda to apstrādes un aizsardzības noteikumus. Jūsu personas dati netiek nodoti trešajām valstīm (t. i., ārpus Eiropas Savienības vai Eiropas Ekonomiskās zonas robežām) vai starptautiskām organizācijām.

   

Saskaņā ar kādām personas datu apstrādes likumīgām prasībām tiek apstrādāti jūsu personas dati

   
  • Pēc pakalpojuma sniegšanas un (vai) samaksas saņemšanas par pakalpojumu mums ir jāievēro tiesību aktos paredzētā atskaišu sagatavošanas kārtība un tās zināmu laiku jāglabā, tādēļ jūsu personas datus apstrādājam saskaņā ar Regulas 6. panta 1. d c) p., t. i., dati ir jāapstrādā, lai izpildītu likumīgās prasības (paredzētas nacionālajos tiesību aktos).
   

Cik ilgi apstrādājam (glabājam) jūsu personas datus

   
  • Jums izrakstītos atskaites dokumentus un ar tiem saistītos personas datus mēs glabājam: vismaz desmit gadus (atkarībā no nacionālajiem tiesību aktiem).
  

   

Klientu apkalpošanas un informēšanas kvalitātes uzlabošana (telefonsarunu ierakstīšana)

  

   

Kādus jūsu personas datus apstrādājam

Lai pilnveidotu pa tālruni veicamās apkalpošanas un informēšanas līmeni, mēs apstrādājam (ierakstām un glabājam) šādus jūsu personas datus:

 
  • sarunas ierakstu;
  • tālruņa numuru;
  • tehnisko informāciju par sarunu (datumu, sarunas ilgumu u. tml.)
  

Kā iegūstam jūsu datus

   
  • Tieši no jums, kad zvanāt uz mūsu norādītajiem tālruņa numuriem, vēloties pieteikt pakalpojumus, informēt par problēmām vai lūgt nepieciešamo informāciju. Mēs ierakstām tikai ienākošos zvanus. Par to, ka saruna tiek ierakstīta, persona tiek brīdināta pirms sarunas.
   

Kādam mērķim tiek izmantoti jūsu personas dati

   
  • Tālruņa numuru un sarunas tehnisko informāciju mēs izmantojam, lai nepieciešamības gadījumā varētu vienkāršāk sameklēt sarunas ierakstu un noteikt tās identitāti.
  • Sarunas ierakstu mēs izmantojam, lai novērtētu apkalpošanas (pa tālruni) kvalitāti un (vai) par pierādījumu, ka bijušas sūdzības vai tikuši uzdoti kādi jautājumi.
   

Kam var tikt nodoti jūsu personas dati 

   

  • Lai novērtētu un pastāvīgi pilnveidotu klientu apkalpošanu pa tālruni, mēs saviem darbiniekiem un nolīgtajiem apstrādātājiem (piem., telefonsarunu centram, IT pakalpojumu sniedzējiem, konsultantiem utt.) varam piešķirt piekļuvi jūsu personas datiem.
  • Lai nodrošinātu mūsu tiesības, Mūsu klientu, darbinieku un resursu drošību, pieteiktu, sniegtu un (vai) aizsargātu likumīgās prasības, dati var tikt nodoti arī kompetentām valdības un (vai) tiesībsargājošām institūcijām (piem., tiesai, policijai, vai citām uzraudzības institūcijām); juridisko pakalpojumu sniedzējiem; apdrošināšanas sabiedrībām, u.c. Tomēr, Jūsu dati tiks nodoti tikai, ja tas tiek pieprasīts spēkā esošos tiesību aktos, un tikai tiesību aktos paredzētā kārtībā.
  

   

Uzsveram, ka jūsu personas dati tiek nodoti tikai tām trešajām personām, kas izpilda to apstrādes un aizsardzības noteikumus. Jūsu personas dati netiek nodoti trešajām valstīm (t. i., ārpus Eiropas Savienības vai Eiropas Ekonomiskās zonas robežām) vai starptautiskām organizācijām.

   

Saskaņā ar kādām personas datu apstrādes likumīgām prasībām tiek apstrādāti jūsu personas dati

   
  • Ja, sazinoties pa tālruni ar mums un uzzinot, ka saruna tiks ierakstīta, jūs sarunu turpināt, tiek uzskatīts, ka esat devis savu piekrišanu šādai personas datu apstrādei, tādēļ jūsu personas datus apstrādāsim saskaņā ar Regulas 6. panta 1. d. a) p., t. i., datu subjekts ir piekritis savu personas datu apstrādei vienam vai vairākiem mērķiem.
   

Cik ilgi apstrādājam (glabājam) jūsu personas datus

   
  • Jūsu sarunas ierakstus un citus saistošos personas datus glabāsim sešus mēnešus pēc sarunas pabeigšanas datuma. Sarunas ieraksti, kuros ir fiksēti konkrēti notikuma apstākļi (piem., līguma noslēgšana / pārtraukšana, sūdzības iesniegšana / izskatīšana vai tml.) tiks izmantoti citiem šajā politikā paredzētajiem apstrādes mērķiem un kā pierādījumi glabāti atbilstīgu laika posmu.
   

Lūgumu, sūdzību, pieprasījumu administrēšana (Iesniegumu izskatīšana)

  

  

Kādus jūsu personas datus apstrādājam

 

Lai novērtētu un izskatītu jūsu lūgumus, sūdzības un pieprasījumus, kā arī pārliecinātos, vai tie ir pamatoti, un sniegtu jums atbildi un (vai) aizstāvētu likumīgās prasības, mēs apstrādājam šādus jūsu personas datus:

 
  • vārdu;
  • uzvārdu;
  • kontaktinformāciju (piem., adresi, e-pasta adresi, tālruņa numuru);
  • sūdzības vai cita iesnieguma apstākļu aprakstu;
  • sūdzību apstiprinošus dokumentus.
  

Kā iegūstam jūsu datus

   
  • Tieši no jums un (vai) jūsu pārstāvja, kad nododat savus lūgumus, sūdzības, pieprasījumus vai citus iesniegumus, nosūtot uz norādītajām adresēm (piem., pa pastu, e-pastu, tālruni, plašsaziņas līdzekļos, tostarp, komunicējot tiešsaistes tīklos u.tml.).
  

   

Kādam mērķim tiek izmantoti jūsu personas dati

   
  • Jūsu iesniegtā sūdzībā vai citā iesniegumā minētos apstākļus un tos apliecinošos dokumentus mēs izmantojam, lai novērtētu jūsu iesniegumā minētos apstākļus un pārliecinātos par to pamatotību.
  • Jūsu vārdu, uzvārdu, e-sakaru līdzekļu kontaktinformāciju mēs izmantojam, lai jūs identificētu (t. i., noteiktu iesniedzēja identitāti) un sniegtu atbildi uz jūsu uzdoto jautājumu.
  

 

Kam var tikt nodoti jūsu personas dati 

  

  • Lai novērtētu jūsu iesniegtās sūdzības vai cita iesnieguma apstākļus un pārliecinātos par to pamatotību, jūsu personas datus mēs varam nodot juridiskus pakalpojumus sniedzošām personām (advokātiem, tiesu izpildītājiem, konsultantiem utt.)
  • Lai nodrošinātu Mūsu tiesības, Mūsu klientu, darbinieku un resursu drošību, pieteiktu, sniegtu un (vai) aizsargātu likumīgās prasības, dati var tikt nodoti arī kompetentām valdības un (vai) tiesībsargājošām institūcijām (piem., tiesai, policijai, vai citām uzraudzības institūcijām); parādu piedziņas pakalpojumu sniedzējiem; apdrošināšanas sabiedrībām, u.c., tomēr, Jūsu dati tiks nodoti tikai, ja tas tiks pieprasīts spēkā esošos tiesību aktos, un tikai tiesību aktos paredzētā kārtībā.
   

Uzsveram, ka jūsu personas dati tiek nodoti tikai tām trešajām personām, kas izpilda to apstrādes un aizsardzības noteikumus. Jūsu personas dati netiek nodoti trešajām valstīm (t. i., ārpus Eiropas Savienības vai Eiropas Ekonomiskās zonas robežām) vai starptautiskām organizācijām.

   

Saskaņā ar kādām personas datu apstrādes likumīgām prasībām tiek apstrādāti jūsu personas dati

   
  • Kad esat iesniedzis sūdzību, pieprasījumu vai citu iesniegumu par savu tiesību un (vai) likumīgo interešu iespējamu pārkāpumu, mūsu pienākums ir izskatīt šo iesniegumu un sniegt jums atbildi, tādēļ jūsu personas dati tiek apstrādāti saskaņā ar Regulas 6. panta 1. d. c) p., t. i., apstrāde ir nepieciešama, lai izpildītu likumīgo pienākumu (noteikts nacionālajos tiesību aktos).
  • Iesniedzot mums lūgumu, komentāru, atsauksmi vai citu iesniegumu, kas nav saistīts ar jūsu tiesību un (vai) likumīgo interešu iespējamu pārkāpumu, jūs vienlaicīgi piekrītat tam, ka mēs drīkstam iepazīties ar šo pieprasījumu un sniegt atbildi, tādēļ jūsu personas dati tiek apstrādāti saskaņā ar Regulas 6. panta 1. d. a) p., t. i., datu subjekts ir devis piekrišanu savu personas datu apstrādei vienam vai vairākiem konkrētiem mērķiem.
   

Cik ilgi apstrādājam (glabājam) jūsu personas datus

   
  • Jūsu iesniegtās sūdzības, lūgumus, komentārus, atsauksmes, pieprasījumus vai citus iesniegumus mēs apstrādājam visu iesnieguma izskatīšanas laiku un glabājam trīs mēnešus pēc tā izskatīšanas datuma (izņemot, plašsaziņas līdzekļos veikto komunikāciju). Personas dati var tikt glabāti ilgāku laiku, ja iepriekš noteiktā laikā sūdzība vai lūgums, komentārs, pieprasījums vai cits iesniegums netiks izskatīts vai izskatīšanas process ieilgs, kā arī ja personas dati būs nepieciešami, lai aizsargātu mūsu vai trešo pušu likumīgās intereses, piemēram, strīda gadījumā par noilguma termiņu vai tiesisko attiecību strīdu. Ja sūdzība tika atrisināta parakstot mierizlīgumu, jūsu personas dati tiks glabāti desmit gadus.
   

Datu vākšana par jums nosūtāmiem svarīgiem paziņojumiem. 

  

Ja nosūtām jums svarīgus paziņojumus, t. i., ar pakalpojumu līgumu saistītu informāciju (piem., līguma noteikumu grozījumus, papildinājumus, pakalpojumu cenrāža grozījumus u. tml.) un (vai) paziņojumus par sūdzību / pretenziju / pieprasījumu u. tml., jautājumu izskatīšanu (piem., atbildes uz jūsu pretenzijām, sūdzībām, pieprasījumiem, saraksti strīda izskatīšanas jautājumos, u. tml.), mums ir likumīgas tiesības pārliecināties, ka jūs tikāt informēts par jaunākajiem grozījumiem līgumā un (vai) pakalpojumu noteikumos, kā arī saņemt apstiprinājumu, ka minētā tipa paziņojums jums tika iesniegts un ir izlasīts (atvērts). Tādēļ, nosūtot tāda veida paziņojumus, mēs, tiem sekojam un papildus iegūstam statistisko informāciju (piem., paziņojuma nosaukums, paziņojuma piegādes fakts un datums, paziņojuma atvēršanas (izlasīšanas) fakts un datums, paziņojumā iekļauto norāžu atvēršanas fakts un datums, u. tml.).

   

Minēto personas datu (statistiskās informācijas par paziņojumu) vākšana tiek veikta, lai saņemtu apstiprinājumu par līguma pareizu izpildi un (vai) sūdzību izskatīšanu un ievērotu Regulas 6. panta 1. d. f) p., kas nosaka, ka personas datu apstrāde ir nepieciešama uzņēmuma likumīgo mantisko interešu aizsardzībai. Šie dati tiek glabāti klienta kontā visu līguma darbības laiku un (vai) sūdzības / pieprasījuma izskatīšanas laiku un piecus gadus pēc paziņojuma nosūtīšanas datuma.

   

Prezentācijas un atpazīstamības palielināšana plašsaziņas līdzekļos (komunicēšana tiešsaistes sociālajos tīklos)

   

Lai pienācīgi pārstāvētu uzņēmumu un palielinātu atpazīstamību plašsaziņas līdzekļos, uzņēmums administrē šādas tiešsaistes sociālo tīklu vietnes:

  

       Facebook: https://www.facebook.com/CityBeeLatvia/;

  

       instagram: https://www.instagram.com/citybeelatvia/.

   

Kādus jūsu personas datus apstrādājam?

   

Lai ar jums komunicētu tiešsaistes sociālajos tīklos, mēs apstrādājam šādus jūsu personas datus:

  
  • vārdu, uzvārdu (nosaukumu);
  • informāciju komunikāciju sadaļā („patīk“, „sekot”, „komentēt”, „dalīties” u. c.);
  • fotogrāfijas (profila un (vai) tādas, kurās ir minēts uzņēmums);
  • atsūtītos paziņojumus;
  • informāciju par paziņojumu (ziņas saņemšanas laiku, saturu, pielikumiem, sarakstes vēsturi u. c.);
  • informāciju par piedalīšanos uzņēmuma rīkotajos pasākumos un (vai) spēlēs (piedalīšanos, nepiedalīšanos, ieinteresētību, spēles noteikumu ievērošanu u. c.);
  • informāciju par uzņēmuma reitingu (novērtējuma punktiem, atsauksmēm, u. c.).
   

Kā iegūstam jūsu datus

   
  • Tieši no jums (tiešsaistes sociālo tīklu sadaļā), kad sazināties ar mums (ar tiešsaistes sociālo tīklu rīkiem, piem., „Messenger” vai izmantojot mājaslapas sadaļu „Palīdzība dzīvajā”) un (vai) apmeklējat mūsu administrējamās tiešsaistes sociālo tīklu vietnes un (vai) mājaslapu.
   

Kādam mērķim tiek izmantoti jūsu personas dati

   
  • Visi iepriekšminētie jūsu personas dati tiek izmantoti savstarpējai saziņai plašsaziņas līdzekļos, t. i., tiešsaistes sociālajos tīklos.
   

Kam var tikt nodoti jūsu personas dati  

  

  • Lai uzņēmumu varētu pienācīgi prezentēt plašsaziņas līdzekļos un pastāvīgi ar jums sazināties, jūsu datus varam nodot nolīgtiem apstrādātājiem (piem., reklāmu aģentūrām, konsultantiem u. tml.).
  • Lai nodrošinātu mūsu tiesības, Mūsu klientu, darbinieku un resursu drošību, pieteiktu, sniegtu un (vai) aizsargātu likumīgās prasības, dati var tikt nodoti arī kompetentām valdības un (vai) tiesībsargājošām institūcijām (piem., tiesai, policijai, vai citām uzraudzības institūcijām); juridisko pakalpojumu sniedzējiem un (vai) tml., tomēr, Jūsu dati tiks nodoti tikai, ja tas tiek pieprasīts spēkā esošos tiesību aktos, un tikai tiesību aktos paredzētā kārtībā.
  • Uzsveram, ka jūsu personas dati tiek nodoti tikai tām trešajām personām, kas izpilda to apstrādes un aizsardzības noteikumus. Jūsu personas dati netiek nodoti trešajām valstīm (t. i., ārpus Eiropas Savienības vai Eiropas Ekonomiskās zonas robežām) vai starptautiskām organizācijām.
  

   

Vēršam jūsu uzmanību uz to, ka tiešsaistes sociālajos tīklos ievietotie personas dati tiek apstrādāti kopā ar sociālo tīklu pārvaldnieku (t. i., Facebook un (vai) Instagram platformā), tādēļ, lai plašāk uzzinātu ar personas datu apstrādi tiešsaistes sociālajos tīklos, piedāvājam iepazīties ar sociālo tīklu pārvaldnieka privātuma politiku.

   

Saskaņā ar kādām personas datu apstrādes likumīgām prasībām tiek apstrādāti jūsu personas dati

   
  • Ja jūs sazināties ar mums un (vai) apmeklējat mūsu administrējamās vietnes un mūsu mājaslapu, tiek uzskatīts, ka mūs piekrītat tam, ka mēs drīkstam iepazīties ar jūsu saziņu un uz to atbildēt, tādēļ jūsu personas dati tiek apstrādāti, ievērojot Regulas 6. panta 1. d. a) p., t. i., datu subjekts ir devis piekrišanu, lai viņa personas dati tiktu apstrādāti vienam vai vairākiem konkrētiem mērķiem.
   

Cik ilgi apstrādājam (glabājam) jūsu personas datus

   
  • Jūsu iesniegtos personas datus mēs apstrādājam līdz jūsu piekrišanas atsaukuma (t. i., iesniegto personas datu izdzēšanai no sadaļas) brīdim, tomēr ne ilgāk kā līdz uzņēmuma vietnes dzēšanai. Atzīmējam, ka personas dati tiks apstrādāti tikai tiešsaistes sociālo tīklu pārvaldnieka platformā, tādēļ konkrētus apstrādes termiņus un noteikumus nosaka platformas pārvaldnieks.
  • Saziņas noteikumu pārkāpuma gadījumā (piem., neslavas celšana, uzņēmuma reputācijas graušana u. tml.) šāda saziņa var tikt saglabāta kā pierādījums, lai aizsargātu savas pārkāptās tiesības vai likumīgās intereses (t.i., visu strīda izskatīšanas laiku ārpus tiesas, pirmstiesas vai tiesas procesa).
   

Uzsveram, ka papildu informācija par jūsu personas datu apstrādi CityBee mobilajā aplikācijā ir iekļauta CityBee mobilās aplikācijas privātuma politikā [sniegt norādi] [AJ1] .

   

Papildu informācija par mūsu izmantojamiem sīkfailiem ir dota sīkfailu politikā: https://www.citybee.lt/lt/privatumo-politika [AJ2] .

   

Kādas ir jūsu tiesības un kā jūs tās īstenot?

  


Datu subjektiem, kuru personas dati tiek apstrādāti, ir tiesības:

  
  • iepazīties ar saviem personas datiem un saņemt to kopiju;
  • prasīt labot vai ierobežot neprecīzo vai nepilnīgo personas datu izmantošanu;
  • prasīt izdzēst vai ierobežot nesamērīgi vai nelikumīgi apstrādājamo personas datu izmantošanu;
  • nepiekrist savu personas datu apstrādei;
  • prasīt pārcelt sistematizētos, datoram nolasāmā formātā iesniegtos savus personas datus;
  • jebkurā laikā atsaukt savu piekrišanu personas datu apstrādei, ja tā veikta ar datu subjekta atļauju (saskaņā ar 6. panta 1. d. a) p.). Datu subjekta piekrišanas atsaukums neietekmē datu apstrādes likumību līdz piekrišanas atsaukuma brīdim.
  • iesniegt sūdzību Datu valsts inspekcijai (info@dvi.gov.lv).
   

Uzņēmums neveic tādu jūsu personas datu profilēšanu, uz kuru pamata tiek pieņemti automātiski lēmumi un kas var izraisīt juridiskas sekas vai jūs būtiski iespaidot.

   

Datu subjekts savas tiesības drīkst īstenot, iesniedzot uzņēmumam rakstisku lūgumu. Iesniegt var personīgi (uzņēmuma darbiniekam), nosūtīt pa pastu, ar pārstāvi vai pa elektroniskiem sakaru līdzekļiem – e-pastu info@citybee.lv, rakstiski – adrese: Piestātnes iela 11A, LV-2015, Jūrmala.

   

Iesniedzot lūgumu, datu subjekta pienākums ir identificēt sevi vienā no šādiem veidiem:

  
  • iesniedzot lūgumu uzņēmuma darbiniekam, iesniegt arī derīgu personu apliecinošu dokumentu;
  • nosūtot lūgumu pa pastu vai ar starpnieku, lūgumam pievienot derīga personu apliecinoša dokumenta kopiju, kas ir apliecināta tiesību aktos paredzētajā kārtībā;
  • nosūtot lūgumu elektroniskā formātā, to apstiprināt ar drošu elektronisko parakstu, kas ļauj pienācīgi identificēt personu (piem., ar mobilo parakstu, drošu elektronisko parakstu u. tml.).
   

Pēc jūsu lūguma saņemšanas par datu subjekta tiesību īstenošanu, nekavējoties, bet ne ilgāk kā viena mēneša laikā no lūguma saņemšanas datuma sniegsim Jums atbildi. Nepieciešamības gadījumā, šis laiks var tikt pagarināts vēl par vienu mēnesi atkarībā no pieprasījumu sarežģītības un skaita. Par izskatīšanas termiņa pagarinājumu jūs tiksiet papildus informēts viena mēneša laikā. Jūsu lūgtā informācija tiks izsniegta bez maksas. Tomēr, konstatējot, ka jūsu lūgumi ir acīm redzami nepamatoti vai neproporcionāli, vienam un tam pašam saturam atkārtojoties vairākkārt, mums ir tiesības ieturēt pamatotu samaksu (t. i., lūgt atlīdzināt administratīvos izdevumus) vai atteikties izpildīt šādus lūgumus.

   

Atbilde tiks sniegta jūsu lūgumā norādītajā veidā. Ja lūgumā nenorādīsiet vēlamo atbildes saņemšanas veidu, atbilde jums tiks sniegta tādā pašā veidā, kā tika saņemts jūsu lūgums.

   

Kādi ir jūsu pienākumi un atbildība?

   

Jūs atbildat par iesniegto personas datu precizitāti, patiesumu un pilnīgumu. Tādēļ, ja tiek mainīti jūsu personas dati (kas ir būtiski iepriekšminēto mērķu sasniegšanai), jūsu pienākums ir par jaunajiem personas datiem nekavējoties informēt uzņēmumu.

   

Iesniedzot savus personas datus, jūs uzņematies pilnu atbildību par to iesniegšanas likumību un atbildat par mūsu un (vai) trešo personu zaudējumiem, kas var rasties, veicot nekorektu personas datu apstrādi.

   

Kā mēs rūpējamies par jūsu personas datu drošību

  

   

Apstrādājot jūsu personas datus, mēs izmantojam piemērotus organizatoriskos un tehniskos personas datu aizsardzības līdzekļus, kas paredzēti jūsu personas datu aizsardzībai pret nejaušu vai nelikumīgu izpaušanu, iznīcināšanu, aizvietošanu vai citu nelikumīgu rīcību. Minētie līdzekļi tiek noteikti, ņemot vērā iespējamos draudus jūsu kā datu subjekta tiesībām un brīvībām.

   

Tādēļ mēs nodrošinām stingru apstrādājamo datu piekļuves kontroli, tā tiek atļauta tikai darbiniekiem, kuriem jūsu personas dati ir nepieciešami darbam, turklāt mēs sekojam, kā tiek izmantota piešķirtā piekļuve. Piekļuve personas datiem tiek nodrošināta ar attiecīga līmeņa parolēm un noslēdzot konfidencialitātes līgumus ar personām, kuras piekļūst jūsu personas datiem.

   

Uzsveram, ka visi uzņēmuma darbinieki, kuriem ir piekļuve jūsu personas datiem, ir iepazīstināti ar personas datu aizsardzības prasībām un viņu pienākums ir nodrošināt apstrādājamo personas datu konfidencialitāti.

   

Pie kā vērsties, ja jums ir kādi jautājumi?

   

Jautājumus varat uzdot, rakstot uz mūsu e-pasta adresi: info@citybee.lv vai zvanot pa tālruni +371 28908649.

 
 

 
 

 


SĪKDATŅU SARAKSTS

Nosaukums

Sīkdatnes nosaukums

Sīkdatnes vākšanas nolūks

Beiguma termiņš

Izmantotie dati

Google Analytics

_ga

Sīkdatne, kas vāc informāciju par lietotāju uzvedību tīmekļa vietnē; tā ir paredzēta statistikas informācijas glabāšanai.

2 gadi

Unikālais identifikators

Google Analytics

_gid

Sīkdatne, kas vāc informāciju par lietotāju uzvedību tīmekļa vietnē; tā ir paredzēta statistikas informācijas glabāšanai.

24 st.

Unikālais identifikators

Google Analytics

_gat

Sīkdatne ir paredzēta vaicājumu skaita ierobežošanai.

1 min.

Unikālais identifikators

Google Analytics

_gat_UA- 39577392-1

Sīkdatne vāc dažādu informāciju par lietotāju uzvedību un tā tiek izmantota, lai atšķirtu unikālus lietotājus, piešķirot tiem unikālu identifikatoru (ID).

8 st.

Unikālais identifikators

Google Analytics

_gat_UA-39577392-5

Sīkdatne vāc dažādu informāciju par lietotāju uzvedību un tā tiek izmantota, lai atšķirtu unikālus lietotājus, piešķirot tiem unikālu identifikatoru (ID).

8 st.

Unikālais identifikators

Google Analytics

AMP_TOKEN

Sīkdatnei ir atslēgvārds, kuru var izmantot, lai saņemtu klienta identifikatoru no AMP klienta ID servisa. Citas iespējamās vērtības nozīmē kļūmi, nākamās – pieprasījumu vai kļūda no klienta identifikatora nāk no AMP klienta ID pakalpojuma.

30 sekundes, līdz 1 gadam

Unikālais identifikators

Google Analytics

_utma

Tracking Cookie (izsekošanas sīkdatne) no Google Analytics. Uz serveri tiek nosūtīta anonimizēta informācija. Sīkdatnes identificē unikālus lietotājus un apseko lietotāja sesiju.

2 gadi

Unikālais identifikators

Google Analytics

_utmb

Sīkdatne tiek izmantota, lai atpazītu jaunu sesiju.

30 min.

Unikālais identifikators

Google Analytics

_utmc

Sīkdatnes mērķis ir atpazīt iziešanu no tīmekļa vietnes.

Līdz sesijas beigām

Unikālais identifikators

Google Analytics

_utmz

Sīkdatnes uzdevums ir identificēt interneta avotu, no kura ir lietotājs, tā lietoto pārlūkprogrammu, saiti, kura tika uzspiesta, kādus atslēgvārdus izmantoja un lietotāja atrašanās vietu apmeklējuma laikā.

6 mēneši

Unikālais identifikators

Google Analytics

_utmv

Sīkdatne ir paredzēta, lai vāktu Google Analytics izmantotu informāciju ar mērķi identificēt lietotāju pēc konkrētiem segmentiem.

2 gadi

Unikālais identifikators

Google Analytics

_utmx

Pastāvīgā sīkdatne no Google Analytics lietotāju iesaistīšanās pārbaudei eksperimenta laikā.

18 mēneši

Unikālais identifikators

Google Analytics

_utmxx

Pastāvīgā sīkdatne no Google Analytics, kas identificē eksperimentus ar konkrētu lietotāju.

18 mēneši

Unikālais identifikators

Google Analytics

C, cid, TPC, GCM, uid

Sīkdatnes izlases kārtībā veido identifikatoru katram apmeklētājam, lai noteiktu, kuri lietotāji apmeklē tīmekļa vietni vairākas reizes. Šīs sīkdatnes palīdz identificēt tīmekļa vietnes pārlūkošanas ieradumus.

Līdz tīmekļa vietnes aizvēršanai vai līdz 60 dienām

Unikālais identifikators

Google Tag Manager

_dc_gtm_UA-39577392-1

Sīkdatne vāc informāciju par lietotāju uzvedību tīmekļa vietnē un tā tiek izmantota, lai optimizētu piedāvājumus un nosūtītu tos citām vietnēm

8 st.

Unikālais identifikators

Google Tag Manager

_dc_gtm_UA-39577392-5

Sīkdatne vāc informāciju par lietotāju uzvedību tīmekļa vietnē un tā tiek izmantota, lai optimizētu piedāvājumus un nosūtītu tos citām vietnēm

8 st.

Unikālais identifikators

AdWords

NID, SID, IDE, ANID, DSID, FLC, AID, TAID, exchange_uid, _gads, _gac,

Šīs sīkdatnes palīdz mums rādīt reklāmas, kuras ir visinteresantākās lietotājiem, un vienlaikus visvērtīgākās izdevējiem un reklāmdevējiem. Šīs sīkdatnes visbiežāk izmanto, lai izvēlētos reklāmas, pamatojoties uz to, kas ir svarīgs lietotājiem, uzlabotu ziņojumus par kampaņas efektivitāti un ignorētu reklāmas, kuras lietotājs ir jau redzējis.
Google izmanto sīkdatnes (piemēram, NID un SID), lai pielāgotu reklāmas savos pakalpojumos (piemēram, Google meklētājā). Mēs izmantojam šīs sīkdatnes, lai atcerētos pēdējos meklējumus, iepriekšējo saskarsmi ar reklāmdevēju piedāvājumiem, meklēšanas rezultātus un reklāmdevēju vietņu apmeklējumus. Pateicoties tam, Google vietnē mēs varam rādīt pielāgotas reklāmas.
Tāpat mēs izmantojam sīkdatnes, lai rādītu reklāmas visā tīmeklī. Vienu no galvenajām sīkdatnēm, kas attiecas uz reklāmām un tiek izmantota vietnēs, kas nepieder Google, dēvē par “IDE”. Tā tiek glabāta pārlūkprogrammas kā piederošā domēnam doubleclick.ne. Citu sīkdatni, kas tiek saglabāt zem domēna google.com, sauc ANID. Mēs izmantojam arī tādas sīkdatnes kā DSID, FLC, AID, TAID vai exchange_uid. Sīkdatnes var arī tikt izmantotas, lai rādītu trāpīgākas reklāmas citos Google pakalpojumos (piemēram, YouTube).
Dažreiz reklāmu sīkdatnes var tikt uzstādītas apmeklētās vietnes domēnā. Attiecībā uz reklāmām, kas tiek rādītas visā tīmeklī, apmeklētas vietnes domēnā var būt uzstādīta sīkdatne „__gads” vai „__gac”. Atšķirībā no sīkdatnēm, kas ir saglabātas zem Google pašu domēniem, Google nevar nolasīt šīs sīkdatnes, kad tu apmeklē citas vietnes. Tās ļauj mērīt mijiedarbību ar reklāmām konkrētā domēnā, kā arī neļauj rādīt tās pašas reklāmas pārāk bieži vienam lietotājam.
Turklāt Google izmanto dažādas sīkdatnes, kas ir saistītas ar konversiju, kuru galvenais mērķis ir palīdzēt reklāmdevējiem noteikt, cik daudz cilvēku, kas ir uzklikšķinājuši uz reklāmas, ir iegādājušies to produktus. Šīs datnes ļauj Google un reklāmdevējiem pārbaudīt, vai pēc uzklikšķināšanas uz reklāmas tu apmeklēji reklāmdevēja vietni. Google neizmanto sīkdatnes, kas attiecas uz konversiju, attiecībā uz tādām reklāmām, kas ir vērstas uz individuālām interesēm, un šādām sīkdatnēm ir ierobežots derīguma termiņš. Šim nolūkam mēs izmantojam sīkdatni ar nosaukumu “Conversion”. Pēc būtības tā ir uzstādīta domēnā googleadservices.com vai google.com (šīs lapas apakšā atradīsi sarakstu ar domēniem, kurus izmantojam reklāmas sīkdatnēm). Atsevišķas sīkdatnes var tikt izmantotas, lai mērītu notikumus, kas ierosina konversiju. Piemēram, sīkdatnes Cookie DoubleClick un Google Analytics var arī tikt izmantotas šim nolūkam.
Mēs izmantojam sīkdatnes “AID”, “DSID” un “TAID”, ar kuriem mēs varam sasaistīt tavas darbības dažādās iekārtās, ja iepriekš esi pierakstījies Google kontā vienā no tām. Tas ļauj mums koordinēt reklāmas, kas tiek rādītas dažādās iekārtās, kā arī mērīt notikumus, kas ierosina konversiju. Šīs datnes var būt uzstādītas domēnos google.com/ads, google.com/ads/measurement vai googleadservices.com. Ja Tu nevēlies, lai reklāmas, kuras tu redzi dažādās iekārtas, būtu koordinētas, tad vari atteikties no reklāmu personalizēšanas Reklāmu iestatījumos.

30 dienas

Unikālais identifikators

Facebook Pixel

FB_PIXEL_ID

Sīkdatne, kas vāc informāciju par lietotāju uzvedību tīmekļa vietnē; tā ir paredzēta atkārtotājam mārketingam.

30 dienas

Unikālais identifikators

citybee.lv

GAUID

……….


….

Citybee.lv

_hjCookieTest




registration.citybee.lv

PHPSESSID

Saglabā lietotāja sesijas stāvokli saskaņā ar opcijām.


Viena sesijas