404
Lapa nav atrasta
Atvaino, bet lapa, kuru Tu meklē, nav atrasta un/vai neeksistē.
Izmantojot ilgtermiņa automašīnas nomu (priekšapmaksas paka), maksa tiek ieturēta pirms brauciena uzsākšanas, ja būs nepieciešams papildus laiks un/vai km pēc priekšapmaksas pakas beigām – maksa par faktiski uzkrāto summu tiks ieturēta brauciena laikā vai tā beigās.
Nauda tiks noskaitīta no tavas izvēlētās kartes. Ja tev ir nauda “CityBee” naudas makā vai ir uzkrāts kredīts, piemēram, par degvielas papildināšanu – līdzekļi vispirms tiks noskaitīti no šīs summas. Ja summu neizdosies noskaitīt, lūgsim to apmaksāt vai atstāt automašīnu.
If You refueled at another gas station and paid for it, we will reimburse your expenses.
There are two possible reimbursement methods:
1. We can add the amount spent on fuel to Your CityBee account. In such a case, the money would be used to pay for Your trips, and when the money runs out, the process will continue as usual – reservations will be charged to Your bank account.
2. We can reimburse the money to the bank account linked to Your CityBee account.
In order to get a reimbursement, You need to:
If You are a natural person, You need to send the information below to us via email at info@citybee.lt
Trip ID (You can find the trip ID number only if You finished the ride if the ride is still ongoing write the license plate number);
The amount that You paid for the fuel;
Bank account number which is linked to Your CityBee account;
Photo of Your receipt;
Write what kind of reimbursement would like to get (CityBee credits or reimbursement to Your bank account).
If You are a legal person, You need to send the information below to us via email at info@citybee.lt
Name of Your company and the company code.
Information that You paid by Your own money and the company did not incur any loss;
Write Your name, surname, bank account number (If You would like to get the reimbursement to Your bank account);
Trip ID number;
Write the amount that You paid for the fuel;
Photo of Your receipt;
Write what kind of reimbursement would like to get (CityBee credits or reimbursement to Your bank account).
Lai kļūtu par “CityBee” lietotāju, lejupielādē “CityBee” viedtālruņu lietotni.
Lai reģistrētos un apstiprinātu reģistrāciju, ievadi nepieciešamos personas datus un derīgu tālruņa numuru.
Izmantojot automašīnas nomas pakalpojumu, ir jāapstiprina, ka tev ir derīga autovadītāja apliecība. To var izdarīt vien dažu minūšu laikā, sekojot instrukcijām viedtālruņu lietotnē!
Pēdējais solis – tavas norēķinu kartes piesaistīšana “CityBee” kontam. Gatavs!
Galva nebūs jālauza – ja būs nepieciešams, “CityBee” komanda ar tevi sazināsies un par visu parūpēsies. Ja rodas problēma, vienmēr vari zvanīt pa tālruni +371 27265460, un mēs uzreiz tev palīdzēsim!
Uzpildot biti ar degvielas līmeni, kas ir mazāks par 25% no tvertnes tilpuma, Tavam kontam tiks pievienota 2 EUR atlaide nākotnes braucieniem.
UZMANĪBU! Atlaide automašīnas uzpildei tiek piemērota tikai tad, kad degviela samazinās līdz 1/4 tilpuma no bākas tilpuma un atlaide tiek pievienota tikai vienu reizi brauciena laikā.
Kā uzpildīt degvielu: https://intercom.help/citybee/lv/articles/4890184-vai-ir-jamaksa-par-degvielu .
Minimālā brauciena maksa tiks ieturēta arī tādā gadījumā, ja brauciena summa ir mazāka nekā 2,99€. Atlaides tiks piemērotas pēc tam.
Paldies, ka rūpējaties par mūsu bitīti!
Lai varētu sākt izmantot “CityBee”, tev ir jāpiesaista maksājumu karte savam
“CityBee” kontam. Vari arī piesaistīt vairākas maksājumu kartes, un pirms katra brauciena izvēlēties, no kuras kartes tiks veikts automātiskais maksājums par pakalpojumiem brauciena laikā vai uzreiz pēc brauciena, atkarīgs no tava brauciena ilguma.
Piesaistītajai maksājumu kartei ir jānodrošina funkcija, kas ļauj veikt automātisku naudas ieturēšanu no kartes, kas ir piesaistīta klienta kontam.
“CityBee” kontam ir jāpiesaista vismaz viena maksājumu karte.
Vari droši piesaistīt arī vairākas maksājumu kartes un izvēlēties, ar kuru karti tiks veikts maksājums par pakalpojumiem, pirms ikviena brauciena.
Svarīgi, lai kartes tips būtu VISA vai MasterCard, kā arī būtu aktivizēta funkcija “Droši pirkumi internetā”.
Kā aktivizēt funkciju “Droši pirkumi internetā”?
1. SEB: pievienojies savai internetbankai un augšējā izvēlnes joslā atrodi sadaļu “Konti un kartes” -> “Karšu saraksts”.
Šeit būs atrodamas visas tavas kartes, kuras var reģistrēt drošu pirkumu internetā programmā. Pie vēlamās kartes, zemāk norādītajām izvēles iespējām, nospied “Norēķināšanās internetā” un spied “Ieslēgt”.
2. “Swedbank”: pievienojies savai internetbankai un izvēlnes joslā, kreisajā pusē, atrodi sadaļu “Kartes” -> “Droši pirkumi internetā”.
Šeit būs atrodamas visas tavas kartes, kuras var reģistrēt drošu pirkumu internetā programmā.
Izvēlies vēlamo karti un pie uzraksta “Norēķināšanās internetā” spied “Ieslēgt”.
3. Banka “Šiaulių”: pievienojies savai internetbankai un izvēlnes joslā, kreisajā pusē, izvēlies “Kartes” -> “Droša norēķināšanās”-> izvēlies norēķinu karti, kurai vēlies aktivizēt funkciju “Droši pirkumi internetā”, un spied “Reģistrēt” -> ievadi nepieciešamos datus un apstiprini tos, nospiežot pogu “Ievadīt un parakstīties” -> drīzumā kartes statuss tiks mainīts uz “Reģistrēts”.
4. Banka “Luminor”: pievienojies savai internetbankai un izvēlnes joslā izvēlies sadaļu “Maksājumu kartes” -> izvēlies norēķinu karti, kurai vēlies aktivizēt funkciju “Droši pirkumi internetā”.
Atvērsies logs, kurā spied uz: “Droša norēķināšanās pakalpojuma iestatījumi” -> tālāk spied pogu “Pasūtīt pakalpojumu” -> ievadi nepieciešamos datus, kurus banka vēlāk tev uzrādīs pirkuma veikšanas brīdī -> spied uz “Pasūtīt pakalpojumu”.
5. Banka “Citadele”: papildus funkcija “Droši pirkumi internetā” ieslēgšana nav nepieciešama.
E-pasta adresi varat nomainīt viedtālruņu lietotnē.
Izvēlieties: Izvēlne – Mans profils – E-pasta adrese – iepriekšējās e-pasta adreses vietā norādiet jauno.
Uz jauno adresi saņemsiet vēstuli, kurā būs apstiprinājuma saite. Jums būs jānospiež uz šīs saites, lai jaunā e-pasta adrese tiktu galīgi apstiprināta.
Atvaino, bet lapa, kuru Tu meklē, nav atrasta un/vai neeksistē.