404
Lapa nav atrasta
Atvaino, bet lapa, kuru Tu meklē, nav atrasta un/vai neeksistē.
Galva nebūs jālauza – ja būs nepieciešams, “CityBee” komanda ar tevi sazināsies un par visu parūpēsies. Ja rodas problēma, vienmēr vari zvanīt pa tālruni +371 27265460, un mēs uzreiz tev palīdzēsim!
Kad esat beidzis izmantot “CityBee” automobili, novietojiet transportlīdzekli izvēlētajā “CityBee” stāvēšanas zonā. Zona – tā ir “CityBee” lietotnes kartē oranžā krāsā atzīmētās teritorijas, kurās varēsiet veiksmīgi pabeigt braucienu. Pēc apstāšanās un automašīnas novietošanas pārliecinieties, ka neesat atstājis automobilī savas mantas, kā arī vai neesat nejauši paņēmis līdzi automobiļa dokumentus, piederumus, aksesuārus. Atcerieties automobilī atstāt arī atslēgas. Nolieciet tās tajā pašā vietā, no kuras paņēmāt, vai atstājiet tādā vietā, kur tās viegli varēs atrast nākamais klients. Pārliecinieties, ka visi logi un jumta logs ir aizvērts. Pēc izkāpšanas no automobiļa viedtālruņu lietotnē atveriet aktīvo rezervāciju un izvēlieties komandu “Beigt braucienu”, pēc tam apstipriniet šo darbību. Pārbaudiet, vai automobiļa durvis patiešām ir slēgtas.
Ja mēģinot pabeigt rezervāciju un aizslēgt “CityBee” automobili (lietotnē nospiežot pogu “Beigt braucienu), tas neaizslēdzas, sazinieties ar mums pa tālruni: 8 700 77084. Jums palīdzēs stropa palīdzības centrs, kurš strādā visu diennakti.
Kā pasūtīt auto ar piegādi?
Aizpildi pasūtījuma formu – vismaz 12h pirms auto piegādes.
Mēs ar Tevi sazināsimies pēc pasūtījuma saņemšanas.
Automašīnu piegāde ir bez maksas.
Pirmajā minūtē tiks piemērota izvēlētās priekšapmaksas pakas maksa.
Pakalpojumu nevar atcelt, ja līdz plānotajai piegādei ir palikušas 3h vai mazāk. Ja pakalpojums tiek atcelts šajā laika periodā, tiks piemērota izvēlētās priekšapmaksas pakas maksa.
Ar kādu CityBee tarifu pasūtīt auto ar piegādi?
Pasūti sev automašīnu iespējams tikai izvēloties kādu no priekšapmaksas pakām, kas ir vismaz 24h. Priekšapmaksas pakas maksa par automašīnu tiks piemērota brīdī, kad tā tiks piegādāta un sāksies tās rezervācija. Ja nobrauksi vairāk kilometrus vai ilgāku laika posmu kā izvēlētajā priekšapmaksas pakā, tiks piemērota papildus maksa pēc “Maksā, kad brauc” tarifa.
Kāpēc pasūtīt auto ar piegādi?
Pasūti mašīnu un esi bez raizēm! Tev nebūs jāuztraucas, vai vēlamajā laikā CityBee mašīna būs tuvumā, kāds būs auto modelis, vai tas būs tīrs, vai tas būs ideālā tehniskā stāvoklī – par to visu parūpēsimies pirms piegādes!
Svarīgi:
Pasūtot auto ar piegādi, auto ir iekļauta degviela, apdrošināšana, iespēja izmanto Rīgas Satiksmes autostāvvietas bezmaksas, tīrība, dezinfekcijas līdzekļi, ceļu vinjetes un tehniskā apkalpošana.
Papildus nosacījumu gadījumā piegādes veikšanas laikā, informācija par tā nepieciešamību ir jānorāda komentārā.
With a long-term car rental, the amount actually charged will be deducted every 24 hours (daily). The money will be deducted from the card of your choice. If you have deposited money in the CityBee wallet or accumulated credits, for example, for refuelling, the money will be first deducted from that amount. If the amount cannot be deducted, we will ask you to pay it or leave the car.
Ar CityBee automašīnām var ceļot Eiropas Savienības robežās (vai tur, kur ir spēkā CityBee automašīnas apdrošināšana). Tomēr vispirms ir jāsaņem mūsu atļauja.
Atļaujas pieprasījums jānosūta uz vispārīgajām e-pasta adresēm:
Ar LT komandu var sazināties info@citybee.lt;
Ar LV komandu var sazināties info@citybee.lv;
Jūs varat sazināties ar EE komandu info@citybee.ee.
Pirms izlemsim, vai atļaut ceļot ar CityBee automašīnu ārpus LT, LV vai EE, mēs izvērtēsim mūsu tehniskās un organizatoriskās iespējas un Jūsu CityBee pakalpojumu lietošanas vēsturi.
Lūdzam ņemt vērā, ka uz Latviju un Igauniju var braukt bez atļaujas, bet, atstājot automašīnu kādā no šīm valstīm (CityBee lietotnē atzīmētajā zonā), tiek piemērota papildus maksa 79EUR. Maksa tiek piemērota neatkarīgi no automašīnas reģistrācijas numura.
Ja uzpildīji degvielu citā degvielas uzpildes stacijā un samaksāji par to, mēs atlīdzināsim tavus izdevumus.
Lai naudas līdzekļi tiktu atgriezti Jūsu bankas kontā gan juridiskai, gan fiziskai personai, lūdzam sazināties ar mums pa e-pastu. pa pastu info@citybee.lv. Kad būsim saņēmuši jūsu vēstuli, mēs izsniegsim atmaksas pieprasījumu, kas jums būs jāaizpilda un jānosūta mums.
If You refueled at another gas station and paid for it, we will reimburse your expenses.
There are two possible reimbursement methods:
1. We can add the amount spent on fuel to Your CityBee account. In such a case, the money would be used to pay for Your trips, and when the money runs out, the process will continue as usual – reservations will be charged to Your bank account.
2. We can reimburse the money to the bank account linked to Your CityBee account.
In order to get a reimbursement, You need to:
If You are a natural person, You need to send the information below to us via email at info@citybee.lt
Trip ID (You can find the trip ID number only if You finished the ride if the ride is still ongoing write the license plate number);
The amount that You paid for the fuel;
Bank account number which is linked to Your CityBee account;
Photo of Your receipt;
Write what kind of reimbursement would like to get (CityBee credits or reimbursement to Your bank account).
If You are a legal person, You need to send the information below to us via email at info@citybee.lt
Name of Your company and the company code.
Information that You paid by Your own money and the company did not incur any loss;
Write Your name, surname, bank account number (If You would like to get the reimbursement to Your bank account);
Trip ID number;
Write the amount that You paid for the fuel;
Photo of Your receipt;
Write what kind of reimbursement would like to get (CityBee credits or reimbursement to Your bank account).
Ja automašīna kļūst netīra Latvijā, lūdzu, sazinieties ar mums, zvanot pa tālruni +371 27265460, un mēs sniegsim sīkāku informāciju.
Atvaino, bet lapa, kuru Tu meklē, nav atrasta un/vai neeksistē.