Parādīt kategorijas
Paslēpt kategorijas
Reģistrācija
Kā notiek reģistrācija CityBee?
Es nevaru autorizēties savā kontā. Kas man ir jādara, ja es esmu aizmirsis savu paroli vai lietotājvārdu?
Vai reģistrācijas laikā man ir jānorāda savas maksājumu kartes/kredītkartes dati?
Kādas kartes tiek atbalstītas, veicot reģistrāciju?
Cik ilgā laikā tiks apstiprināta mana autovadītāja apliecība?
Vai varu reģistrēties CityBee un pievienot citas personas karti?
Kādi dokumenti ir nepieciešami, lai veiktu reģistrāciju?
Citi jautājumi
Vai es varu izmantot CityBee, lai atgrieztos Latvijā COVID-19 pandēmijas laikā?
Vai es varu izmantot CityBee, lai atgrieztos Lietuvā vai Igaunijā COVID-19 pandēmijas laikā?
Cik vecam man ir jābūt, lai varētu izmantot pakalpojumu?
Vai pakalpojums ir pieejams visu diennakti?
Vai CityBee piegādes auto ir pieejami visiem vai tikai personām, kas veic uzņēmējdarbību?
Kādi ir kravas nodalījuma izmēri? Kas tur ietilps?
Vai ir kādi kravas svara ierobežojumi?
Vai automašīnā ir transportēšanas lentes kravas piestiprināšanai?
Kādām autovadītāja tiesībām man ir jābūt?
Vai auto drīkst vadīt cita persona?
Cik daudz sēdvietu ir automašīnā? Cik cilvēkus varu paņemt līdzi?
Kāds ir automašīnas augstums? Vai ar to iebraukšu pazemes autostāvvietā?
Vai ar CityBee automašīnu varu izbraukt ārpus Latvijas robežām?
Esmu kaut ko atstājis automašīnā. Kā es to varu dabūt atpakaļ?
Vai drīkst pārvadāt dzīvniekus?
Vai kravas auto ir nepieciešama vinjete?
Kur iespējams novietot CityBee vieglās automašīnas?
Kā strādā atlaižu kuponi un dāvanu kartes?
Vai un kā tiek dezinficēti CityBee auto COVID-19 pandēmijas laikā?
Vai iebraukšanas caurlaide Jūrmalā ir iekļauta?
Kāds ir zvanu centra darba laiks?
Lietošana
Kā es atvēršu automašīnas durvis?
Kur var pabeigt nomu un novietot automašīnu? Vai ir iespējams novietot mašīnu jebkurā vietā vai ir nozīmētas konkrētas zonas?
Vai varu pabeigt nomu citā pilsētā?
Ko lai dara, ja zonā nav vietas, kur novietot automašīnu?
Cenas
Kādā veidā tiek aprēķinātas CityBee maksas?
Kādā veidā tiek iekasēta samaksa par CityBee lietošanu?
Kādas ir CityBee lietošanas izmaksas?
Vai es maksāju par degvielu, kad lietoju CityBee pakalpojumus?
Vai es maksāju par nomu, ja auto stāv uz vietas, bet es vēl neesmu pabeidzis nomu?
Kas man ir jādara, ja ir beigusies degviela? Vai saņemšu degvielas izmaksas atpakaļ?
Es vēlētos saņemt rēķinu uz uzņēmumu. Kā es to varu saņemt?
Vai ir kādas papildu izmaksas?
Nelaimes gadījumi un apdrošināšana
Vai CityBee mašīnas ir apdrošinātas?
Kas man ir jādara, ja transportlīdzeklis tika bojāts?
Esmu izraisījis negadījumu. Kas man ir jādara un kādas izmaksas man būs jāsedz?
Esmu pamanījis transportlīdzekļa bojājumus/komplektācijas trūkumus. Kas man ir jādara?
Kas ir PREMIUM plāns?
Rezervācija
Kā es varu rezervēt automašīnu?
Cik ilgi automašīnas rezervācija ir derīga?
Vai ir iespējams atcelt rezervāciju? Ja jā, tad vai tas kaut ko maksā?
Kur atrodas automašīnas atslēga?
Kur atrodas transportlīdzekļa reģistrācijas apliecība un OCTA polise?
Vai lietotne ir pieejama jebkura veida viedtālrunī un operētājsistēmā? Piemēram, Windows Phone?
Es nevaru pabeigt nomu. Kāpēc?
Kas ir jādara, ja esmu pazaudējis automašīnas dokumentus?
Kādēļ, rezervējot auto, man no konta tika noņemti 5€?
Kādas kartes tiek atbalstītas, veicot reģistrāciju?
Mēs pieņemam visas kartes ar Visa, Mastercard un American Express logotipu. Kā maksājumu veidus, vari pievienot vairākas kartes. Atceries, ka ir jāatbloķē interneta darījumi ar karti. To var izdarīt, autorizējoties savas internetbankas sistēmā, kur sadaļā “Kartes” varēsi pārbaudīt kartes iestatījumus un limitus. Turklāt būtu jauki, ja kontā būtu pietiekami līdzekļi.